אורי לפיד, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של ג'ון ברייס הדרכה, פורש מתפקידו

את לפיד, שיעזוב את תפקידו בסוף חודש ינואר, יחליף ינון שבירו, מוותיקי החברה ● בראיון לאנשים ומחשבים אמר לפיד, כי "אחרי שנים ארוכות במגוון תפקידים טכנולוגיים וניהוליים החלטתי לחפש אתגרים חדשים בשוק המקומי או הבינלאומי"

אורי לפיד, סמנכ"ל השיווק, הפיתוח העסקי הבינלאומי והשותפים העסקיים של ג'ון ברייס הדרכה, הודיע כי יעזוב את תפקידו בסוף חודש ינואר. לפיד מילא בשנים האחרונות מגוון תפקידים בג'ון ברייס הדרכה, ביניהם מנהל תחום בסיסי נתונים, סמנכ"ל התחום הטכנולוגי, מנהל הפיתוח העסקי ופעילות ג'ון ברייס בחו"ל ועוד. לפיד היה מהדמויות הבולטות בחברה לצד שני המנכ"לים המשותפים – זיו מנדל וערן לסר. את לפיד יחליף בתפקידו ינון שבירו, גם הוא מוותיקי החברה.

בראיון לאנשים ומחשבים אמר לפיד, כי "אחרי שנים ארוכות במגוון תפקידים טכנולוגיים וניהוליים החלטתי לחפש אתגרים חדשים בשוק המקומי או הבינלאומי. הגעתי עם ג'ון ברייס הדרכה ומטריקס להישגים אישיים וארגוניים ואני מרגיש שהגיע הזמן להמשיך הלאה. הבמה והכלים שנתנה לי ג'ון ברייס בשנים האחרונות סיפקו לי שיאים של עשיה ואתגרים בלתי רגילים והגיע הזמן למצוא כיוונים חדשים".

עוד אמר לפיד, כי "בימים אלו אני במגעים עם מספר ארגונים לבחינת המשך דרכי, שתהיה ככל הנראה מחוץ לעולם ההדרכה הטכנולוגי עם עדיפות לפעילות בארגון טכנולוגי עם פעילות בינלאומית, שם מיקדתי את העשייה שלי בשנים האחרונות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. תמיר גפני

    מלך העולם. תענוג לעבוד מולו ולצידו.

אירועים קרובים