שלומי פרייס, נט-אפ: "על הלקוחות והספקים להיערך במשותף לקראת אי ודאות כלכלית"

"המנמ"רים נדרשים לקבל החלטות לגבי האופן בו עליהם להשקיע משאבים, אילו פרויקטים לממש ואילו לדחות. אנו, ספקי ה-IT, חייבים לקחת תפקיד יותר קרוב באותו תהליך חשיבה", אמר פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, שהיה ראשון נציגי ספקיות ה-IT לשאת דברים בתחרות מצטייני המיחשוב ITAwards 2011 ● גילי רון סמנכ"לית שותפים עסקיים ושיווק, מטריקס: "האתגר בפניהם ניצבים המנמ"רים ומקצועני ה-IT הוא לשלב יותר ערך עסקי עבור הארגון" ● שי אוזון, מנכ"ל One1: "הפרויקטים אשר נערכים כיום טובים יותר מאשר אלה שנערכו בעבר"

"השנה הבאה תהיה בסימן של אי ודאות. לכן, מה שנדרש מהלקוחות הארגוניים ומהספקים הוא להיערך במשותף לקראת עידן של אי ודאות כלכלית", כך אמר שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל.

פרייס היה ראשון נציגי ספקיות ה-IT לשאת דברים בתחרות מצטייני המיחשוב ITAwards 2011. טקס הכרזת הזוכים בתחרות, שמתקיים הבוקר (ה'), נערך זו השנה התשיעית בהפקת אנשים ומחשבים. הטקס התקיים כחלק מוועידת Closing The Year, שהתקיימה במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ. את האירוע הנחה פלי הנמר, נשיא קבוצת אנשים ומחשבים.

לדברי פרייס, "המנמ"רים נדרשים לקבל החלטות לגבי האופן בו עליהם להשקיע משאבים, אילו פרויקטים לממש ואילו לדחות. אנו, ספקי ה-IT, חייבים לקחת תפקיד יותר קרוב באותו תהליך של החשיבה. זו נדרשת להיות משותפת. אל לנו לכנות את עצמנו ספקים של הלקוחות הארגוניים, עלינו להיות השותפים שלהם. עלינו לחשוב יחד עימם היכן נדרש להשקיע, על מנת להתמודד טוב יותר מול עידן אי-הוודאות מולו אנו ניצבים".

גילי רון, סמנכ"לית שותפים עסקיים ושיווק, מטריקס. צילום: קובי קנטורגילי רון, סמנכ"לית שותפים עסקיים ושיווק, מטריקס, אמרה כי "האתגר בפניהם ניצבים המנמ"רים ומקצועני ה-IT הוא לשלב יותר ערך עסקי עבור הארגון, זו משימה לא פשוטה".

הטכנולוגיה, אמרה רון, "הפכה לזרז לתהליכים ארגוניים, עסקיים ותרבותיים. האתגר שלנו, כספקים של המנמ"רים, הוא לקחת את הטכנולוגיה בארגון ולסייע לה להראות את האופן בו היא מניבה ערך עסקי. הדבר קשה שבעתיים בתקופה זו אשר מתאפיינת בשינויים מטורפים ומהירים, ותוך כדי עליהם למצוא כבר את היעדים הבאים לטיפול".

"בזכותכם, המנמ"רים", אמרה רון, "אנו שותפים להובלה של התהליכים העסקיים בארגונים, וליכולת של ה-IT להפיק תובנות עסקיות. אנו ניצבים בפתחן של כמה מגמות טכנולוגיות, דוגמת העולם הנייד והסייבר, שלצד האתגרים הטמונים בהם, הם מהווים הזדמנויות עסקיות". רון העלתה לבמה את זוהר רונן ויורם אלול מנהלים אזוריים מזה"ת BMC, ואת יניב לייבוביץ', מנהל אזורי רד-האט (), שמטריקס היא נציגתם בישראל, והודתה להם.

שי אוזון, מנכ"ל One1. צילום: קובי קנטורשי אוזון, מנכ"ל One1, אמר כי אחד המוטיבים בתחרות הוא כיצד ניתן להשתפר, על מנת לממש את היעד של המצויינות. "אני נמצא בתעשייה לא מעט שנים", אמר אוזון, "וככזה אני יכול לקבוע כי קהילת ה-IT, הלקוחות הארגוניים והספקים – משתפרת. הפרויקטים אשר נערכים כיום טובים יותר מאשר אלה שנערכו בעבר". הדבר נובע, הסביר אוזון, "כי גם הלקוחות וגם החברות עושים עבודה טובה יותר מבעבר". אוזון סיים בציינו כי "אני מאחל לכולנו שנמשיך להשתפר ושנהיה בצמיחה מתמדת".

מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ (SAP) ישראל, אמר כי "סוף השנה הוא זמן ראוי לעצור לרגע ולכבד את המצויינות של הלקוחות הארגוניים". הוא ביקש מהקהל להיזכר מה היה מצב העולם הטכנולוגי לפני עשור: "היו לנו טלפונים ניידים בכיס, אבל חוץ מלשוחח ולשלוח מסרונים הם לא ידעו לעשות דבר נוסף. מי שהצליח לקרוא מייל מהרכיב הנייד היה בר מזל. כיום המצב שונה לחלוטין ורכיבי המיחשוב הנייד מתפקדים עם פונקציות רבות יותר".

מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל. צילום: קובי קנטור"לנסות ולחשוב מה יהיה בעוד עשור", אמר מגדל, "זה כמו לנוע במהירות של שנות אור. למרות זאת, המחוייבות שלנו, כחברה טכנולוגית, היא להביט קדימה ולהתכוונן לשם. אני חושב כי בעוד עשור, תחום המיחשוב הנייד יהפוך מ-'נחמד שיש' לכורח המציאות. כל דרך העבודה בארגונים תהיה ניידת". הוא סיכם בציינו כי "כל הספקיות בתחום עמלות על אותה מטרה: איך להביא נתונים לכולם, בצורה מיידית ומהירה למשתמש".

יואב צור, סמנכ"ל בכיר למכירות ולשיווק, נס טכנולוגיות, אמר כי "המצב הכלכלי הצפוי בשנה הבא לא יהיה מזהיר ככל הנראה, ולכן על ספקיות ה-IT והלקוחות הארגוניים להיערך לקראת 2012 בשום שכל ובזהירות".

מטרתם של הפרויקטים שיבוצעו, אמר צור, "היא לא להביא רק לחיסכון כספי, להתייעלות ולתפוקה טובה יותר, אלא ה-IT צריך לתת ערך מוסף עסקי, לאור המצב הכלכלי". הוא ציין כי בין המגמות שנס פונה אליהם הוא הרחבת קהל היעד מעבר למנמ"ר, לדרגי הנהלה אחרים בארגון, דוגמת סמנכ"לי הכספים בארגון.

יואב צור, סמנכ"ל בכיר למכירות ולשיווק, נס טכנולוגיות. צילום: קובי קנטורהוא ציין את הכנסת ערך החדשנות בנס לתוך העשייה. "אם עד היום הפתרונות הליבתיים של ה-IT נפלו רק אצל המנמ"ר", אמר צור, "הרי כיום לפתרונות המוצעים החדשים יש לקוחות חדשים – מקבלי החלטות בארגון שבעבר לא תמיד היו שותפים של ה-IT בארגון: שיווק, מכירות, כספים , תפעול ועוד. המטרה שלנו בנס היא להביא את השפה העסקית המתאימה, הידע המקצועי הראוי וליצור דיאלוג בתוך הארגון והצעדה קדימה למטרות המשותפות".

המשך הדיווח מהאירוע – ביום א'

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים