איזבל פלרי, Siemens PLM: "ישראל היא איזור חזק עבורנו"

"כצופה מבחוץ, השוק הישראלי שופע בטכנולוגיה והוא שוק עם פוטנציאל גדול לפתרונות", אמרה פלרי, מנהלת שיווק ואסטרטגיות ב-Siemens PLM Software שביקרה לאחרונה בישראל כחלק מהשקת מערכת Solid Edge ST החדשה לעיצוב, תכנון וייצור מוצר בתלת מימד ● לדבריה, "התוצאות אותן מציגה מקיט מערכות, המייצגת אותנו בישראל, מעודדות אותנו ומאפשרות לסימנס להמשיך ולהשקיע בשוק הישראלי"

11/12/2011 14:55

"כצופה מבחוץ, השוק הישראלי שופע בטכנולוגיה והוא שוק עם פוטנציאל גדול לפתרונות. בתוך סימנס יש חזון חזק בנוגע למפעל הדיגיטלי ולטכנומטיקס (מרכז הפיתוח של סימנס בישראל. ע.ד), ויש קשר הדוק לכל הפעילויות בתוך חזון זה" – כך אמרה איזבל פלרי, מנהלת שיווק ואסטרטגיות בחברת Siemens PLM Software מקבוצת סימנס העולמית.

פלרי ביקרה באחרונה בישראל כחלק מהשקת מערכת Solid Edge ST החדשה, לעיצוב, תכנון וייצור מוצר בתלת מימד. המערכת פותחה על ידי SIEMENS PLM Software, המיוצגת בישראל על ידי חברת מקיט מערכות, מקבוצת מלם-תים.

לדברי פלרי, "לסימנס יש פעילות ארוכת שנים עם מקיט, מעל 25 שנה. השותפות עם מקיט, וישראל בכלל, הם אזור חזק של מיקוד ושל השקעה. התוצאות שמקיט מציגה מעודדות ומאפשרות לסימנס להמשיך ולהשקיע, במסגרת זו אנחנו גם מגדילים את הצוות שמטפל בישראל".

"בימינו", אמרה פלרי, "הזמן בין דורות של מוצרים הולך ומתקצר. הטכנולוגיה הזו מאפשרת לחברות להשיק בקלות מוצרים באופן תקופתי, בגלל שהיא מאפשרת לערוך בקלות מודולים קיימים ולהוסיף משתנים למוצרים קיימים".

לדבריה, "אנו כל הזמן ממשיכים לחדש ולהוסיף למוצר תכונות שהופכת אותו לקל יותר למשתמש. בגרסה הנוכחית עיקר החדשנות היא ביכולת הסימולציה. בתוך סביבת העיצוב ניתן לערוך סימולציה החוסכת עלויות של בניית מודלים פיזיים, המקצרת את תהליך הפיתוח ואת ה-Time to market".

עוד אמרה פלרי, כי "בגרסה הבאה, שתצא בחודש יולי הבא, יש התמקדות בתכונות של שיתוף. אנחנו מזהים טרנד של שיתוף פעולה, זהו המוקד של מפת הדרכים לשנה הבאה ונושא זה נמצא במפת הדרכים של סימנס בכלל. מטרתנו היא לאפשר לספקים שעובדים עם שותפים בכל ברחבי העולם לעבוד על המוצר ביחד ולשתף פעולה חלק ובקלות בשלבים מוקדמים של פיתוח המוצר, הכול במטרה לקצר את הזמן לשוק".

אלף התקנות בישראל

זאב קרויזמן, מנכ"ל מקיט מערכות"אנו יודעים שבישראל כולם רוצים 'להמציא את הגלגל'. טכנולוגיית Synchronous מסייעת לקצר את הזמן לשוק בהתבססות על מוצרים קיימים", אומר זאב קרויזמן, מנכ"ל מקיט מערכות. קרויזמן מספר, כי למערכת Solid Edge יש כאלף התקנות בישראל, בקרב 300 לקוחות, בכמה שווקים ורטיקליים ובהם ביטחון, מכונות, רפואה, היי-טק ואלקטרוניקה.

העדכון האחרון בטכנולוגיית ,Synchronous משפר את השימוש החוזר על ידי המרת שרטוטים מורכבים למודל תלת מימד בלחיצת כפתור. תכונה חדשה נוספת היא Center Plane Relationship, השומרת את מרכוז החלקים, גם במקרה שרכיבים קרובים הוזזו. כך, היחס בין החלקים נשמר במלואו באופן אוטומטי, גם כשמתווספים רכיבים חדשים. התוכנה כוללת שיפורים נוספים בתחום עיצוב המוצר ומיועדת למעצבים, מתכנני מוצרי פלסטיק, זיווד, תבניות, מעצבי מוצר ותכן מכונות כללי, בארגונים, בכל סדר גודל.

ניהול תאימות של נתונים מתאפשר בזכות האינטגרציה של התוכנה עם פלטפורמת,Microsoft SharePoint 2010 המרחיבה את השיתופיות, באמצעות הרחבת יכולות ניהול פרויקטים, אנליזות עסקיות, ויכולות רשת חברתיות ובזכות מודול BOM (ר"ת Bill-of-Materials ).

מערכת Solid Edge ST עובדת באינטגראציה עם תוכנות Teamcenter ו-Teamcenter Express של Siemens PLM Software, המשווקות אף הן בישראל באמצעות חברת מקיט מערכות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים