מטריקס פיתחה מערכת מסחר אלקטרוני עבור אופרן – הולידיי אוטוס; ההיקף הכספי: מיליון שקלים

המערכת מושתתת על פלטפורמת ACx ומחוברת אונליין לכל המערכות הארגוניות, בהן הזמנות, הנחות ומלאי ● היא אף מבצעת תהליכים אוטומטיים, בהם קידומי הנחות וחישוב תאריכי זמינות של רכבים וכוללת את כל שלבי העבודה

חטיבת הפתרונות הפיננסיים והטכנולוגיות של מטריקס (Matrix) פיתחה מערכת מסחר אלקטרוני מקוונת שתשרת את כל חברות השכרת הרכב, סוכני תיירות ואחרים, העובדים מול סניפי אופרן – הולידיי אוטוס בישראל, במזרח אירופה ובאגן הים התיכון. היקף הפרויקט נאמד במיליון שקלים.

אופרן מתמחה בהשכרת רכב בחוץ לארץ. היא שותפה של חברת השכרות הרכב הולידיי אוטוס ומנהלת את סניפיה במזרח אירופה, רוסיה ואגן הים התיכון.

מערכת המסחר החדשה שפיתחה והקימה מטריקס מושתתת על פלטפורמת ACx (ר"ת Agile Commerce) ומחוברת אונליין לכל המערכות הארגוניות, בהן הזמנות, הנחות ומלאי. המערכת אף מבצעת תהליכים אוטומטיים, בהם קידומי הנחות וחישוב תאריכי זמינות של רכבים. כמערכת מרובת ממשקים היא כוללת את כל שלבי העבודה, בהם חיפוש, רכישה, בדיקת סטאטוס הזמנות, היסטוריה, קטלוג מותאם המשתנה לפי סוג קהלי היעד ואזור סוכנים סגור.

לדברי רמי גור, ארכיטקט פתרונות בחטיבת הפתרונות הפיננסיים והטכנולוגיות של מטריקס, "מערכת המסחר שפיתחנו מהווה את שכבת ה-B2B של אופרן ולמעשה, משמשת את כל סוכנויות הנסיעות והתיירות במזרח אירופה ואגן הים התיכון שמעוניינות במודול השכרת רכב. סוכנות הנסיעות יכולה להקים מודול הזמנת רכב באתר שלה או במערכות הפנימיות של הסוכנים, כאשר מודול זה מתממשק בזמן אמת לשכבת ה-B2B של מטריקס ודרכה אל אופרן. בצורה כזאת, מערכת המסחר שלנו תיחשף לכמות אדירה של משתמשים ברחבי העולם – עובדה הדורשת מאיתנו לספק שירותי הוסטינג ותמיכה טכנית לכל אותם לקוחות פוטנציאלים בעולם".

יעל בביוף, מנהלת מסחרית באופרן הולידיי אוטו, אמרה ש-"הפרויקט נעשה במסגרת תהליכי התייעלות רבים שאנחנו נוקטים באחרונה. אנחנו מאמינים, כי הפלטפורמה החדשה של האתר תסייע לנו בשיפור השירותים שאנו מספקים ללקוחות ובהרחבת היקף הפעילות שלנו ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים