מטריקס השלימה פרויקט וירטואליזציה וקונסולידציה ב-AMS; ההיקף: 300 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הטמיעה מטריקס פתרון וירטואליציה מבוסס VMware על שרתים חדשים מסוג Dell R610, התקינה מתגי תקשורת PowerConnect מבית דל והחליפה את מערכת האיחסון במערכת EqualLogic, אף היא של דל ● בנוסף, הקימה מטריקס ב-AMS אתר גיבוי מרחוק והתאוששות מאסון

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס (Matrix) השלימה פרויקט וירטואליזציה וקונסולידציה של מערך ה-IT של חברת AMS. הפרויקט נמשך כחודשיים והיקפו מוערך ב-300 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט הטמיעה מטריקס פתרון וירטואליציה מבוסס VMware על שרתים חדשים מסוג Dell R610, התקינה מתגי תקשורת PowerConnect מבית דל (DELL) והחליפה את מערכת האיחסון במערכת EqualLogic,  אף היא של דל. מערכות EqualLogic מבוססות על ארכיטקטורה בעלת זמינות גבוהה השואפת לאיזון מקסימלי, באמצעות הגדלה של כוח העיבוד וכמות הזיכרון עם כל הוספה של נפח איחסון נוסף, בצורה המאפשרת גידול לינארי ופונקציונאליות עשירה לתקופה ארוכה.

בנוסף, הקימה מטריקס אתר משני לגיבוי מרחוק והתאוששות מאסון (DR), המאפשר המשכיות עסקית של מערך ה-IT ורצפת הייצור בחברה במקרה של כשל מלא באתר המיחשוב הראשי, ללא איבוד מידע ובזמני התאוששות מינימליים.

שי לוי, מנהל ה-IT ב-AMS, אמר ש-"מערכת האיחסון החדשה תשמש כבסיס לחווה וירטואלית מורחבת, הכוללת עשרות שרתים וירטואליים, ותאפשר סנכרון המידע לאתר מרוחק לצורך גיבוי והמשכיות עבודה תקינה, גם במקרה של כשל במערכת הראשית".

לדברי יריב חגואל, ארכיטקט פתרונות בכיר בחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס, "המעבר לסביבה וירטואלית מאפשר ל-AMS ניהול מרוכז, גמיש ונייד המצמצם את החומרה הפיזית ומעלה את רמת השרידות של התשתית החדשה שהוקמה. אתר ה-DR המשני מאפשר להם לבצע מעבר מהיר, חלק ונוח של הסביבה הקיימת לסביבה החדשה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים