עמותת קו לחיים ומטריקס יקיימו מכירה פומבית באינטרנט לשם גיוס כספים עבור חולה סרטן

מטריקס, אשר החלה לאחרונה לספק שירותי CDN, המאפשרים העברה של תכני מדיה באינטרנט, תתמוך טכנולוגית במכירה הפומבית במסגרתה יימכרו בקבוקי יין נדירים של יקבי רמת הגולן ● המכירה הפומבית, שמטרתה גיוס כספים עבור תום דונל בן ה-34, אשר חולה בסרטן המעי הגס, תיערך מחר

עמותת קו לחיים, יקבי רמת הגולן וחברת מטריקס, יקיימו מחר (ב') מכירה פומבית של בקבוקי יין נדירים, בשידור חי באינטרנט, במטרה לגייס כספים עבור תום דונל בן ה-34, אשר חולה בסרטן המעי הגס. את האירוע ינחה העיתונאי מני פאר.

מטריקס, אשר החלה לאחרונה לספק שירותי CDN (ר"ת Content Delivery Network), המאפשרים העברה של תכני מדיה באינטרנט, תתמוך טכנולוגית במכירה הפומבית. שירותי ה- CDN מאפשרים להעביר שידורים חיים, סרטוני וידיאו, VOD ושירותי סטרימינג, כמו גם קבצים כבדים וגירסאות מעודכנות של תוכנה, במהירות שיא, בצורה איכותית ומאובטחת, באמצעות האינטרנט לכל מקום בעולם. תכנים המועלים לרשת ה-CDN מופצים מיידית לשרתים בכל רחבי העולם, וכך יכול כל משתמש קצה באשר הוא, לראות את התכנים באופן חלק ומהיר.

יקבי רמת הגולן יתרמו בקבוקי יין מתיישנים, ייחודיים ונדירים מסדרת הפרימיום 'ירדן', שמחירם עומד על אלפי שקלים.

לשם הצלחת הארוע נרתמו גם אתר גלובס, שישדר את המכירה הפומבית, ואתר וואלה! שופס, שיספק את הפלטפורמה לרכישה בפועל של בקבוקי היין. הארוע יצולם במסעדת קלואליס ברמת גן.

דורון זקצר, מנהל קמפיינים להצלה, קו לחיים, אמר כי "עמותת קו לחיים שמה לה למטרה ליצור חברה טובה יותר ובייחוד לסייע לחולים במחלות קשות ולבני משפחותיהם. אנו נרגשים מההתגייסות הרחבה של כל השותפים לדרך, ובהזדמנות זו קוראים גם לקהל הרחב לפתוח את הלב ולסייע בהשגת מטרה נעלה זו".

אודי אילון, מנהל אגף תשתיות אפליקטביות במטריקס, אמר כי "אנו גאים לחבור לעמותת קו לחיים, העושה עבודת קודש, ובד בבד מפגינה חשיבה מקורית וחדשנית במטרה לגייס כספים עבור תום קנדל. אנו שמחים לרתום ולתרום את היכולות הטכנולוגיות שלנו למען קיומה של מכירה פומבית זו, הראשונה בישראל המתקיימת באמצעות שירותי CDN ומשודרת באינטרנט, ומקווים לגייס כמה שיותר כספים למען תום".

במקביל למכירה הפומבית, ניתן לתרום 10 ש"ח עבור תום דונל, גם באמצעות שליחת SMS עם הספרה 10 למספר 3535 או באמצעות הטלפון: 03-9250505

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים