פייסבוק תגייס אלפי עובדים

מנהלת התפעול הראשית של פייסבוק, שריל סנדברג, ביקרה ביום ו' בעיר ניו יורק כדי להכריז רשמית על כוונתה של החברה לגייס שם מהנדסים ● כיום מפעילה פייסבוק משרד קטן יחסית בניו יורק, בשטח של כ-4,000 מ"ר, ומעסיקה בו כ-100 עובדים ● מקורות יודעי דבר ציינו, כי בכוונת החברה לשכור בקרבת מקום שטח נוסף של 4,000 מ"ר ● "אנו מנסים לצמוח בקצב שיאפשר לנו להעסיק את האנשים הטובים ביותר ולשלב אותם בחברה", אמרה סנדברג והוסיפה, כי "בסך הכל נגייס בשנה הבאה אלפי עובדים"

פייסבוק (Facebook), אשר מפעילה את הרשת החברתית הגדולה בעולם ונערכת לקראת הנפקה ראשונית של מניות לציבור, הודיעה כי בכוונתה לגייס בשנה הבאה אלפי עובדים, כמתבקש מהקצב המהיר של צמיחת החברה.

"אנו צומחים בקצב מהיר מאוד", אמרה מנהלת התפעול הראשית של פייסבוק, שריל סנדברג, במסיבת עיתונאים שערכה החברה. במענה לשאלה האם להערכתה יימשך הקצב המהיר של הצמיחה, השיבה סנדברג, כי "אנו  מהמרים על כך".

כחברה פרטית פייסבוק אינה מפרסמת את דוחותיה הכספיים, אך מקור יודע דבר ציין בחודש ספטמבר כי הרווח הנקי של החברה הסתכם במחצית הראשונה של השנה ב-500 מיליון דולרים, וההכנסות הוכפלו בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד והגיעו לסכום של 1.6 מיליארד דולרים.

סנדברג ביקרה ביום ו' בעיר ניו יורק כדי להכריז רשמית על כוונתה של החברה לגייס שם מהנדסים. כיום מפעילה פייסבוק משרד קטן יחסית, בשטח של כ-4,000 מ"ר, במדיסון אווניו 335 (Bank of America Plaza) ומעסיקה בו כ-100 עובדים. ממשרד זה, המתפרש על פני קומה אחת במגדל, פועלת חטיבת הפרסום והשיווק של פייסבוק. מקורות יודעי דבר ציינו, כי בכוונת החברה לשכור בקרבת מקום שטח נוסף של 4,000 מ"ר.

מרבית העובדים של פייסבוק, אשר מעסיקה בסך הכל כ-3,000 עובדים, עובדים במשרדים הראשיים של החברה, בפאלו אלטו שבקליפורניה, ובקמפוס נוסף של החברה בסיאטל. סנדברג לא נקבה במספר המדויק של המהנדסים שמתכוונת פייסבוק לגייס בניו יורק, וגם לא במספר המדויק של העובדים שבכוונת החברה לגייס בשנה הבאה. ההנפקה הראשונית של מניות פייסבוק לציבור מתוכננת לשנת 2012.

"אנו מנסים לצמוח בקצב שיאפשר לנו להעסיק את האנשים הטובים ביותר ולשלב אותם בחברה", אמרה סנדברג. במסיבת העיתונאים ישבו לצידה ראש העיר מייקל בלומברג והסנטור צ'רלס שומר. "בסך הכל נגייס בשנה הבאה אלפי עובדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים