מיקרוסופט: חלונות 8 תוכל לפעול גם במחשבים שבהם פעלה במקור חלונות XP

העוצמה של מחשבי PC ישנים רבים תספיק גם להפעלת חלונות 8, מערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט - מבטיחה ענקית התוכנה ● לא ברור מההודעה של מיקרוסופט אם בכוונת החברה להציע תעריף רשמי לשדרוג מחלונות XP או חלונות ויסטה לחלונות 8

למרות שחלונות XP פותחה לפני עשור שנים, העוצמה של מחשבים רבים שבהם היא מותקנת כיום תספיק גם להפעלה של חלונות 8, מערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט (Microsoft), לכשזו תושק, ציינה כריסטה סיינט פייר, חברה בצוות Windows Setup and Deployment, בהודעה שפרסמה בבלוג.

"אם אנו מונים את המשתמשים הנוכחיים בחלונות 7, אזי יש כיום יותר מ-450 מיליון מחשבי PC שבהם יכולה חלונות 8 לפעול. אולם, אנו צופים כי ניתן יהיה להפעיל את חלונות  8 גם במחשבים רבים שבהם מותקנות כיום מערכות ההפעלה חלונות ויסטה וחלונות XP", כתבה סיינט פייר.

חלונות 8 תוכל לפעול גם במחשבים ישנים משום שמיקרוסופט הקפידה במכוון לשמור על דרישות מערכת מינימליות, ציינה סיינט פייר. "המחויבות שלנו הייתה שחלונות 7 תוכל לפעול במחשבי PC קיימים רבים ככל האפשר, תוך שמירה על דרישות מערכת מינימליות והתאמה שמקילה על התחזוקה. מחויבות זו נשמרה גם בחלונות 8".

סיינט פייר לא פירטה את דרישות המערכת של חלונות 8, אך סביר להניח שהן יהיו דומות לאלה של חלונות 7. דרישות המערכת המינימליות של חלונות 7 הן מעבד בקצב שעון של 1 ג'יגה-הרץ, זיכרון RAM בנפח של 1 ג'יגה-בייט, נפח פנוי של 16 ג'יגה-בייט בכונן הקשיח וכרטיס גראפי עם תמיכה ב-DirectX 9.

לא ברור מההודעה של סיינט פייר אם בכוונת מיקרוסופט להציע תעריף רשמי לשדרוג מחלונות XP או חלונות ויסטה לחלונות 8. גם דוברת החברה לא ידעה לספק פרטים נוספים בנושא זה.

עוד הבטיחה סיינט פייר, כי תהליך ההתקנה של חלונות 8 יהיה קל במיוחד, וכי למעשה הוא יהיה הקל ביותר מבין כל מערכות ההפעלה ששחררה מיקרוסופט עד היום. החידוש הבולט ביותר יהיה מערכת מקיפה לשדרוג שחוסכת את הצורך להקליד קוד הפעלה ("מפתח מוצר") ארוך בן 25 תווים. "משתמשים יוכלו להוריד מהאינטרנט מפתח הפעלה ספציפי שהוכן במיוחד עבורם במקום להקליד את הקוד הארוך", הבטיחה סיינט פייר.

כן שילבה מיקרוסופט כלי עזר שונים שהוצעו עד כה בנפרד – Upgrade Advisor, Setup ו-Windows Easy Transfer – ביישום אחוד ובודד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים