היוזמה החדשה של מיקרוסופט לגיוס מהנדסים: בייקון

במטרה להכפיל את צוות הנדסת קינקט לחלונות, החלה החברה להריץ קמפיין תחת הכותרת "להתעורר ולהריח את העתיד" באזורי ההיי-טק של סיאטל ● הגשם לא הפריע לחובבי הבייקון להגיע אל הדוכן כדי לקבל בחינם רצועות בייקון מפולפלות, עם תוספות כמו גבינה, חמאת בוטנים, סירופ מייפל ורוטב שוקולד

נראה כי מיקרוסופט (Microsoft) החלה באחרונה להאמין שהדרך אל המהנדס עוברת דרך קיבתו, ולא סתם – אלא דווקא עם בייקון. על פי דיווח בסיאטל טיימס, החברה החליטה שהדרך הטובה ביותר לגייס מהנדסים לצוות הנדסת קינקט לחלונות היא להציע להם בייקון בחינם.

במטרה להכפיל את צוות הנדסת קינקט לחלונות, החלה החברה להריץ קמפיין תחת הכותרת "להתעורר ולהריח את העתיד" באזורי ההיי-טק של סיאטל. הגשם לא הפריע לחובבי הבייקון להגיע אל הדוכן כדי לקבל בחינם רצועות בייקון מפולפלות, עם תוספות כמו גבינה, חמאת בוטנים, סירופ מייפל ורוטב שוקולד. מועמדים רציניים יקבלו אולי גם מטהר אוויר בריח בייקון.

הדוכן ינדוד בשבוע הקרוב למיקומים שונים באזור ההיי-טק – ליד אמזון (Amazon), או ליד גוגל (Google) ואדובי (Adobe), ואולי בקרוב נשמע על עסקה שנסגרה עם מהנדס מאמזון בשעה שהיה תחת השפעת אדי בשר החזיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים