תחזית מעודכנת: אמזון תמכור במהלך הרבעון שישה מיליון יחידות של Kindle Fire

בתחילה סברו באמזון, כי במהלך הרבעון הנוכחי יימכרו ארבעה מיליון יחידות של Kindle Fire, אולם העלו את התחזיות עקב הזמנות רבות מראש - כך על פי ריצ'רד שים, אנליסט מ-DisplaySearch ● על פי דיווחים אחרים, ההצלחה שנחלו מחשבי Kindle Fire פגעה במכירות של יצרניות מתחרות של מחשבי לוח, עד כדי כך שדל, אסוס ואייסר שוקלות להפסיק לייצר מחשבי לוח עם מערכות אנדרואיד ● דל ואסוס מכחישות את הדיווחים הללו

מנהלים את הבית. אמזון

מחשבי הלוח החדשים Kindle Fire של אמזון (Amazon) התגלו כאחת המתנות המבוקשות ביותר בעונת הקניות הנוכחית של חגי סוף השנה הנוצרית, ובחברת המחקר DisplaySearch צופים, על סמך נתונים משרשרת האספקה, כי ברבעון הנוכחי יימכרו שישה מיליון יחידות מהם.

ריצ'רד שים, אנליסט מ-DisplaySearch, ציין שבתחילה צפו באמזון שיימכרו ארבעה מיליון יחידות של Kindle Fire. לאחר שהתקבלו הזמנות רבות מראש, הגדילו באמזון את הזמנות הרכיבים על סמך תחזית למכירות של חמישה מיליון יחידות, ובאחרונה, ציין שים, "הגדילו את ההזמנות לפי תחזית למכירות של שישה מיליון יחידות".

על פי דיווחים אחרים, ההצלחה שנחלו מחשבי Kindle Fire פגעה במכירות של יצרניות מתחרות של מחשבי לוח, עד כדי כך שדל (Dell), אסוס (Asus) ואייסר (Acer) שוקלות להפסיק לייצר מחשבי לוח עם מערכות אנדרואיד (Android). עם זאת, יצוין שאסוס ודל הכחישו כי בכוונתן לעשות זאת.

עוד אמר שים, כי למרות ההצלחה הרבה של מחשבי iPad 2, ירדה תחזית המכירות שלהם ברבעון הנוכחי מ-11 מיליון יחידות לתשעה מיליון. הסיבה לכך היא שאפל (Apple) מתכוונת להשיק ברבעון הראשון של 2012 את מחשב iPad 3. שים צופה, כי ברבעון זה יימכרו שמונה מיליון יחידות של המחשב החדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים