חדש בפלאפון: צ'אט בזמן אמת עם נציג שירות היישר מהסמארטפון

אפליקציה חדשה בשם פלאפון On line מאפשרת ללקוחות החברה בעלי מכשירי iPhone ואנדרואיד לבצע שורה של פעולות מתוך הסמארטפון שלהם, לרבות מעקב אחר חשבון הסלולר בזמן אמת, צפייה בחשבונית החודשית, פירוט חשבוניות חצי שנה אחורה, איתור מרכזי שירות ועוד ● האפליקציה מוצעת להורדה בחינם

בית המשפט הותיר את החלטת משרד התקשורת על כנה. פלאפון

פלאפון השיקה הבוקר (ב') שירות חדש בשם פלאפון On line – אפליקציה לסמארטפון, המאפשרת ביצוע מגוון פעולות בשירות עצמי הישר מהנייד. האפליקציה מתאימה ללקוחות בעלי מכשירי iPhone ואנדרואיד (Android) מתוצרת סמסונג (Samsung), סוני-אריקסון (Sony-Ericsson) ו-LG, וניתנת להורדה חינם.

האפליקציה פותחה על ידי נטווייז (Netwise) ופלאפון, ומציעה ללקוחות החברה מגוון כלים לקבלת שירות ישירות מהסמארטפון, בהם מעקב אחר חשבון הסלולר בזמן אמת, צפייה בחשבונית החודשית, פירוט חשבוניות חצי שנה אחורה, איתור מרכזי שירות ועוד. בתוך האפליקציה הוסיפה פלאפון שירות ייחודי, הכולל צ'אט בזמן אמת עם נציג שירות ישירות מהסלולרי, המאפשר לקבל מענה אישי ומאובטח מנציג בשעות פעילות מוקדי החברה.

רונית מרכוס, סמנכ"לית השירות והמכירה למגזר הפרטי בפלאפון, ציינה עם השקת השירות, כי "בישראל יש מאות אלפי בעלי סמארטפונים, שמבצעים מגוון פעולות בשירות עצמי מדי יום מהסמארטפון שלהם, כולל בתחומי הבנקאות והפיננסיים. שירות פלאפון On line הוא צעד נוסף בסדרת מהלכים שאנו מבצעים בימים אלה, שמטרתם להציע ללקוח שירות מהיר וזמין בכל מקום, הישר ממכשירו. אפליקציה זו מאפשרת ללקוח להיות מעודכן במצב חשבונו בכל רגע נתון, תוך חיסכון ניכר בזמן, ולנו כחברה להצעיד את הלקוחות שלנו לדור הבא של עולם השירות, תוך ייעול תהליכי השירות וקיצור זמני ההמתנה".

עוד ציינה מרכוס, כי "אנו מציעים באפליקציה מגוון פעולות בשירות עצמי, כדוגמת זימון תור למרכז שירות הישר מהסמארטפון, וגם קבלת מענה מנציג אישי. כחלק מההערכות להשקת האפליקציה גייסנו כ-70 נציגי שירות נוספים, אשר עברו הכשרה מיוחדת וכעת מוקד 'פלאפון Live' מונה כ-150 נציגים".

השימוש בשירות אינו כרוך בחיוב עבור גלישה, למעט גלישה לצ'אט עם נציג וזימון תורים, שאפשר לגלוש אליהם במסגרת חבילת הגלישה. לקוח ללא חבילה יחויב עבור DATA.

תגובות

(11)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רחל

    שלום שמי רייש רחל נישלח מכתב של חוב והפל הוא של הבת שלי ואינני יודעת את מספר הפלפון שלה המכתב הגיע לכתובת שהם עברו דירה ולא ידעתי על החוב אני כרגע בחלת אינני עובדת אני בגיל פנסיה מעל יש לי חובות ורציתי לדעת קודם קול באיזה פל מדובר אבקש גם לבוא לקראתי בגלל הקורונה מה ניתן לעשות לא ידעתי מכל החוב הזה המכתבים לא הגיעו אלי אישית אבקש לעזור לי בנושא תודה

  2. דנינו מרים

    שלום רב, ברצוני לדעת מתי נרכש הטלפון שברשותי, טלפון חשכ"ל מסוג סמסונג נרכש בליסינג

  3. וקנין מיכאל

    אני מצטרף חדש ,בשחזור של אנשי קשר מופיעים השמות בלי מ"סטלפון שלהם,לעומת זה ביומן שיחות יש מ"ס טלפון בלי שמות ,מה עושים?

  4. דודו

    שלום עשיתי עדכון גרסה למכשירים שלי ועכשיו כל הזכרונות וההודעות עברו בין המכשירים

  5. לריסה נפח

    אני שואלת :אם אפשר לשחזר אנשי קשר

  6. קוטאי יהודה

    איני מבין מדוע מתעכבת התגובה שלכם , אנא ראו בזה הועדתי הסופית.פשוט לשלוח חשבוניות דרך הדאר כרגיל .

  7. קוטאי יהודה

    אני ממתין לקבל הודעת הביטול שלכם תודה

  8. קוטאי יהודה

    לפני כמה דקות קיבלתי הודעה , שהחשבונית תשלח באימל , פשוט לא מתאים לי אני מבקש להמשיך לשלוח לי חשבוניות לפי הכתובת כך מבקש מנהל החשבונות שלי נא לאשר הודעתי זו , בחזרה

  9. שרון

    הורדתי תוכנה וזה מבקש ממני סיסמה מא אני צריך לעשות?

אירועים קרובים