סקר: מיקרוסופט היא מקום העבודה הטוב ביותר בעולם

במקום השני בסקר, שערכה חברת המחקר והייעוץ Great Place to Work, דורגה חברת סאס, כשאחריה ממוקמות נט-אפ וגוגל ● ליסה ברומל, מנהלת משאבי האנוש של מיקרוסופט: "מיקרוסופט היא מקום טוב לעבוד בו לא רק בגלל הדברים שאנו יוצרים, אלא בזכות האיכות של התרבות הארגונית שפותחה על ידי כל עובדי החברה ביחד"

מיקרוסופט (Microsoft) היא מקום העבודה הטוב ביותר בעולם – כך עולה מסקר עולמי שערכה חברת המחקר והייעוץ Great Place to Work. על פי ממצאי הסקר, שנחשף בסוף השבוע, מיקרוסופט הוכתרה במקום הראשון כמקום העבודה הטוב בעולם מבין 25 חברות גלובאליות. במקומות הבאים אחרי מיקרוסופט דורגו החברות: סאס (SAS), נט-אפ (NetApp), גוגל (Google), פדקס אקספרס, סיסקו (Cisco), מאריוט, מקדונלדס, קימברלי קלארק ו-SC Johnson.

מחקרי חברת Great Place to Work מתבצעים בארה"ב בשיתוף מגזין פורצ'ן ומדרגים מקומות עבודה ב-45 מדינות. סקר החברות הגלובאליות הוא הראשון מסוגו שביצעה החברה והשתתפו בו למעלה מ-350 חברות גלובאליות הפועלות ב-6 יבשות, כל אחת מעסיקה לפחות 5,000 עובדים, 40% מהם לפחות מחוץ לארה"ב.

ליסה ברומל, מנהלת משאבי האנוש של מיקרוסופט, אמרה עם פרסום תוצאות הסקר, כי "מיקרוסופט היא מקום טוב לעבוד בו לא רק בגלל הדברים שאנו יוצרים, אלא בזכות האיכות של התרבות הארגונית שפותחה על ידי כל עובדי החברה ביחד".

לדברי חוסה טולבוי, מנכ"ל Great Place to Work, "המחקר מדרג את החברות שהפגינו מחויבות עמוקה לפיתוח סביבת עבודה שמעודדת אמון, גאווה וחברות בין העובדים. כל אחת ואחת מהחברות המדורגות צריכה לחוש גאווה על הישג זה. על בסיס הסקר, אנו יכולים לומר ללא כל ספק ש-25 החברות הללו הן מקומות העבודה הטובים בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים