לאומי טרייד זכה שוב בתואר אלוף האלופים באינטרנט; בנק הפועלים – אלוף האלופים במובייל

"לאומי טרייד ניחן בחדשנות עסקית יוצאת דופן ופעמים רבות הינו הראשון המשיק שירותים חשובים ומשמעותיים עבור לקוחותיו בישראל", כתבו השופטים בנימוקי הזכייה ● על האתר הסלולרי של בנק הפועלים הם כתבו, כי "היישומים שלו מהירים יותר, חכמים יותר ונוחים יותר לשימוש עבור הלקוח; בהחלט ניכרות ההשקעה וההתמדה הרבה של הבנק בתחום הסלולר עבור לקוחותיו, והתוצאות בהתאם"

אתר האינטרנט לאומי טרייד זכה זו השנה הרביעית ברציפות בתואר אלוף האלופים בתחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל Webi 2011. התחרות נערכת זו השנה השביעית ברציפות על ידי קבוצת אנשים ומחשבים. טקס הענקת הפרסים לאתרים הזוכים נערך היום (א') במלון שרתון תל אביב, בהשתפות נציגי הארגונים הזוכים. מנחה הטקס היה פלי הנמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים.

בנימוקי השופטים לבחירת לאומי טרייד כאלוף האלופים נכתב, כי האתר "משמש כיום One Stop Shop בכל הקשור למסחר בשוק ההון בישראל ובעולם. כבר כמה שנים שבלאומי עמלים להעניק את הצעת הערך הטובה ביותר ללקוחותיהם הפעילים בשוק ההון בארץ ומחוצה לה".

עוד ציינו השופטים, כי "ניכר שבמשך השנים האחרונות מושקעת מחשבה רבה בתכנון האתר וביצירת קונספט שיווקי עסקי, ייחודי בישראל, התפור לצרכיהם של מגוון לקוחות לאומי. לאומי טרייד ניחן בחדשנות עסקית יוצאת דופן ופעמים רבות הינו הראשון המשיק שירותים חשובים ומשמעותיים עבור לקוחותיו בישראל. השילוב של תכנון יישומים עסקיים ייחודיים, בעלי ערך מוסף, ויכולת פיתוח טכנולוגי מהירה ביותר מציב את לקוחות לאומי בחזית עולם ההשקעות, והם מצביעים ברגליים ומבצעים את רוב פעילותם באתר".

האתר של בנק הפועלים זכה זו השנה השנייה ברציפות בתואר אלוף האלופים בקטגורית הסלולר. יצוין, כי הפרס מוענק רק שנתיים. בנימוקי השופטים נכתב, כי "היישומים של בנק הפועלים מהירים יותר, חכמים יותר ונוחים יותר לשימוש עבור הלקוח. בהחלט ניכרות ההשקעה וההתמדה הרבה של הבנק בתחום הסלולר עבור לקוחותיו, והתוצאות בהתאם. לקוחות הבנק נהנים מהיישומים הטובים ביותר בישראל כמעט בכל התחומים".

התחרות חולקה השנה ל-13 קטגוריות, וחולקו בה אותות הוקרה נוספים ופרסים נוספים על הצטיינות מיוחדת.

"בכל שנה השיא נשבר מחדש"

עידו לוי, יושב ראש חבר השופטים ומנכ"ל גלובל מרקטפלייס. צילום: קובי קנטורעידו לוי, יושב ראש חבר השופטים ומנכ"ל גלובל מרקטפלייס, המתמחה בפיתוח עסקי, מסחר ושיווק באינטרנט, אמר ש-"לפני שבע שנים נולד הרעיון לקיים תחרות ישראלית במתכונת ה-Webby האמריקנית. זו מתנהלת כבר יותר מ-11 שנים ומרתקת אליה את מיטב מומחי האינטרנט בעולם. קבוצת אנשים ומחשבים הרימה את הכפפה ועמלה לבניית פורמט המתאים לשוק הישראלי. התחרות הראשונה הצליחה הרבה מעל המשוער, ומאז – בכל שנה השיא נשבר מחדש".

השנה, אמר לוי, "גולת הכותרת של התחרות הינה עוצמת המסחר והשיווק האלקטרוני בעידן ה-Meganet . מדובר במונח שהשתרש בחודשים האחרונים ומשמעותו אוסף של שחקנים גדולים מאוד ומשמעותיים ברשת האינטרנט".

לוי ציין, כי גם השנה היו שדרוגים בתחרות. "שלבי השיפוט הורחבו תוך מתן תשומת לב קפדנית לבחינת האתרים המתמודדים", אמר. הוא הוסיף, כי במסגרת הפורמט החדש של התחרות נבחרו: האתר המצטיין בכל קטגוריה; האתר המצטיין מתוך כל הקטגוריות, משמע – אלוף האלופים; אלוף האלופים בסלולר – האתר בעל יישום הסלולר הטוב ביותר בישראל; האתר ה-"מרושת" והמשתף ביותר; האתר בעל רמת השימושיות וחווית המשתמש הטובה ביותר; האתר בעל יישומי ווב 2.0 הטובים ביותר; הארגון או האתר בעל הפלטפורמה הדיגיטלית, רב ערוצית, הכוללת הטובה ביותר בישראל; האתר בעל יישום האינטרנט הירוק, האפקטיבי ביותר למען איכות הסביבה; האתר בעל יישום הסלולר הטוב ביותר בכל קטגוריה; אתר ה-SME/SMB הטוב ביותר; והאתר הבטוח ביותר לשימוש עבור ילדים.

"התחרות כללה מספר רב של קטגוריות, בהן: בנקאות מקוונת, מסחר בשוק ההון, כרטיסי אשראי, שירותי בריאות, ספורט, תיירות ונופש, סלולר, תקשורת ומדיה, השוואת מחירים, רשויות מקומיות, ממשל ומשאבי אנוש", ציין לוי. הוא הוסיף, כי "מאות אתרים, מהטובים בישראל, ניגשו לשלב המיונים הראשונים ונבחנו על פי הקריטריונים המקובלים בעולם לבחינת אתרים. בין אותם קריטריונים: שימושיות וחווית משתמש, אינטראקטיביות, זמינות ומהירות תגובה, שיווק ושירות, נגישות המידע, פעילות מסחרית מקוונת ורמת אבטחת מידע עבור המשתמשים".

השנה, ציין לוי, "היה הקרב על הבכורה ברוב הקטגוריות צמוד וקשה במיוחד. סיבה מרכזית לכך היא השיפור המשמעותי שחל ברמת האתרים השונים בישראל". הוא הודה לשופטים "על עבודתם המקצועית בהתנדבות מלאה, על שעשו לילות כימים והתמודדו עם שטף האתרים האדיר שהשתתפו בתחרות השנה".

מספר שיא של ארגונים מתמודדים נרשם השנה לתחרות, כשכמה מאות אתרי אינטרנט נבדקו על ידי צוות השופטים, כולם אנשי מקצוע בלתי תלויים. בנוסף ללוי, כלל צוות השופטים את דורון אמיר, מומחה וארכיטקט בכיר בתחום טכנולוגית הדוט.נט; ד"ר רונן יוכפז, ה-CTO של וינוושן (VeNotion Technologies); ד"ר איתן לסרי, מנכ"ל אתגר פתרונות אסטרטגיים; יעל שביט, יועצת לשיווק ומיתוג באינטרנט; מיכל כהן גילת, מרצה ויועצת לשיווק ופרסום אינטראקטיבי; עוזי זהר, יועץ לשיווק ומסחר באינטרנט; גדעון כהן, יזם אינטרנט; ד"ר חיים סטרז', מנהל תפעול במדקס סקרין; פרופ' קרין נהון, מומחית לאינטרנט ולממשל; עוז ברנשטיין, מנכ"ל ויזם בתחומי הביו-טק והמכשור הרפואי; אבי בן ארי, סמנכ"ל E Drive Tech; גיל שפרלינג, מומחה לשיווק ומיתוג באינטרנט; רמי מוסקוביץ, שותף ב-AS IS, חברה לקידום אורגני של אתרים; ירון פדהצור, מומחה למסחר אלקטרוני ולשיווק באינטרנט; אורן בסון, מנכ"ל AllMedia, חברת ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור; אודי סלנט, מומחה חווית משתמש (UX), אינטרט ומובייל; וגיל שפרלינג, מומחה לשיווק ומיתוג באינטרנט ובסלולר.

התחרות לוותה בייעוץ משפטי של עו"ד אביב אילון. הוא אמר, כי "השנה, לאור ההשקעה של הארגונים באתרים, הפך אתגר השיפוט לקשה שבעתיים. מקצועיות השופטים ניכרת בתוצאות ובנימוקי הבחירה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גאי פוקס

    כל הכבוד. רק שעידו לוי הוא יועץ שנים רבות בבנק לאומי שמחובר לעטינים ושואב בוחטות על בוחטות בלאומי. אז בשנה הבאה לאומי שוב יזכה בתחרות כמו כל שנה. גילוי נאות זה חשוב

אירועים קרובים