דל חנכה שתי קומות משרדים בהרצליה פיתוח: תגייס אנשי פיתוח ומכירות נוספים

המשרדים החדשים יאכלסו בין היתר גם את מרכז הפיתוח של דל, המבוסס על רכישת אקסנט ● בסך הכל יאכלסו המשרדים את 106 עובדי דל ישראל, מתוכם כ-70 אנשי מו"פ ● שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל: "ההצהרה של HP לגבי כוונותיה לצאת משוק ה-PC מהווה הזדמנות מעניינת עבור דל בשוק הישראלי ואנו מתכוונים לבחון אותה ולמצות אותה עד תום"

דל (Dell) ישראל ערכה אמש (ד') קבלת פנים חגיגית לרגל המעבר למשרדיה חדשים, בהרצליה פיתוח – לשם עברה מרמת החיל בתל אביב. באירוע השתתפו עשרות מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים. המשרדים החדשים כוללים שתי קומות משרדים, כאשר לרשות החברה עומדת אופציה להשכרת קומה בבניין. המשרדים החדשים יאכלסו בין היתר גם את מרכז הפיתוח של דל, המבוסס על חברת אקסנט (Exanet) שנרכשה על ידה בתחילת השנה, תמורת 12 מיליון דולרים. בסך הכל יאכלסו המשרדים את 106 עובדי דל ישראל, מתוכם כ-70 אנשי מו"פ.

לדברי שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל, המעבר למשרדים החדשים נבע מהתרחבות פעילות החברה בישראל בכל התחומים ולאור העובדה שהיא נמצאת בתנופת גיוס עובדים. "אנו מגייסים כעת עובדים נוספים למרכז הפיתוח, לצד אנשי מכירות לפרויקטים שונים שאנו מבצעים", אמר. "פרויקט המעבר נוהל כולו על ידי דל העולמית, לרבות הכנת המכרז לבחירת המשרדים". קוארטלר סיפר עוד, כי החברה בחנה מספר אופציות בטרם החליטה על המשרדים החדשים, ובדקה בניינים בתל אביב, ברעננה ומשרדים אחרים בהרצליה פיתוח.

מרכז הפיתוח של דל בישראל מפתח פתרון תוכנה לתחום האחסון בשם Fluid Data Architecture, המאפשר לזהות איזה מידע הוא קריטי לארגון – ועל כן "זכאי" להיות מאוחסן בשטחים היקרים ביותר במערכת הדיסקים, ואיזה מידע ראוי לאחסון, אבל ברמת קריטיות נמוכה יותר. קוארטלר אמר, כי בקרוב תגביר דל ישראל את מאמצי הפרסום והשיווק של הפתרון, מתוך רצון להדגיש את היתרון היחסי והבידול שלה מול המתחרים הגדולים, נט-אפ (NetApp) ו-EMC, שעדיין לא יצאו עם מוצר דומה לשוק.

קוארטלר סיפר, כי פעילות דל בישראל מתמקדת בכמה תחומים, עם דגש חזק על פרויקטי יעוץ והטמעה עם שותפיה עסקיים ופעילות נפרדת, בעיקר בשוק הצרכני, של מכירת מחשבים נייחים וניידים. "ההצהרה של HP לגבי כוונותיה לצאת משוק ה-PC מהווה הזדמנות מעניינת עבור דל בשוק הישראלי ואנו מתכוונים לבחון אותה ולמצות אותה עד תום", אמר קוורטלר. לדבריו, ארגונים רבים שמחזיקים גם ציוד של HP, מגלים התעניינות בפתרונות של דל, עקב אי הוודאות שנוצרה בכל העולם לגבי עתידה של החטיבה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים