נטקום החלה בהטמעת מערכת שו"ב של CA בבזק בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

מוצרי השו"ב וניטור מערך ה-IT של בזק יאפשרו ניהול של מערכות ה-IT בהיבט תשתיתי, כמו גם ניהול ביצועי יישומים של המערכות הקריטיות בבזק ● המערכות המנוטרות מספקות שירותים פנימיים לאנשי בזק ושירותים חיצוניים ללקוחות החברה

נטקום מקבוצת מלם-תים החלה בהטמעת מערכות שו"ב וניטור ה-IT של CA בבזק. הפרויקט מבוצע בשיתוף בין צוות ה-IT של בזק, בראשות הסמנכ"ל, אלי פרנק, לאנשי CA ישראל. הפרויקט החל לפני כמה שבועות וצפוי להסתיים ברבעון הראשון של 2012. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכמה מיליוני שקלים.

מוצרי השו"ב וניטור מערך ה-IT של CA הם CA Spectrum ו-CA Wily. הם יאפשרו ניהול של מערכות ה-IT בהיבט תשתיתי, כמו גם ניהול ביצועי יישומים של המערכות הקריטיות בבזק. המערכות המנוטרות מספקות שירותים פנימיים לאנשי בזק ושירותים חיצוניים ללקוחות החברה.

לדברי יקי זנו, מנהל אגף טכנולוגיות ותפעול בחטיבת טכנולוגיות מידע בבזק, "בחרנו ב-CA לאחר בחינה מדוקדקת של הפתרונות הקיימים בשוק ומיקוד בכמה היבטים: איכות המוצרים, מחירים, שירות ויכולות פרויקטליות ליישום. המוצרים יאפשרו לנו לנהל טוב יותר את מערך ה-IT ולשפר עוד יותר את זמינות התשתיות והמערכות לטובת שירות טוב עוד יותר ללקוחות שלנו".

צביקה פליישמן, מנהל מכירות ב-CA, ציין ש-"צוות ה-IT של בזק מפעיל את המערך הטכנולוגי של החברה מתוך רצון לשפר את השירות ולהגביר את היעילות. מטרתנו המשותפת בהטמעת המערכות היא לעמוד במדדי איכות השירות של ה-IT שאותם קבעה החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים