אבי באום, חילן: "נסיים את השנה עם צמיחה של 50% בהכנסות"

"אנחנו חברת ה-IT הישראלית הנסחרת בבורסה השנייה ברווחיות ובשווי השוק שלה", אמר באום, מנכ"ל חילן בראיון לאנשים ומחשבים ● הוא הוסיף, כי "אין לי שאיפה להיות גוף ה-IT הכי גדול, אלא הגוף הכי רווחי" ● החברה שינתה את שמה מחילן טק לחילן במהלך כנס הלקוחות שלה, שנערך היום (ג') בגני התערוכה בתל אביב

אבי באום, מנכ"ל חילן

"חילן היא חברת ה-IT הישראלית הנסחרת בבורסה השנייה ברווחיות שלה, לאחר מטריקס. אנחנו שניים גם בשווי השוק שלנו, שעומד על יותר ממאה מיליון דולרים. בהתבסס על נתוני המחצית הראשונה של 2011, אני מעריך שנסיים את השנה עם צמיחה של 50% בהכנסות", כך אמר אבי באום, מנכ"ל חילן.

באום אמר את הדברים בראיון לאנשים ומחשבים שנערך בכנס לקוחות שקיימה החברה היום (ג') בגני התערוכה בתל אביב. בכנס השתתפו יותר מ-1,400 איש. החברה שינתה במהלכו את שמה מחילן טק לחילן והשיקה חבילת מוצרים ושירותים לניהול המשאב האנושי, פרי פיתוח פנימי, בהשקעה של 10 מיליון שקלים.

הוא ניתח במהלך הראיון את שוק משאבי האנוש ומערכות השכר בארץ ואמר שחילן אוחזת בנתח שוק של כ-30% ממנו. לדבריו, מספר מקבלי התלושים בישראל עומד על 2.5 מיליון עובדים, כאשר מלם-תים אוחזת בכ-25% מהשוק, עם 500 לקוחות ארגוניים, כמה מהם הגדולים בארץ, במגזר הממשלתי. לעומת זאת, ציין, לחילן יש יותר מאלף לקוחות והוסיף שהחברה מתמודדת על מכרז להפקת תלושי שכר במגזר הממשלתי, לאחר שהמכרז האחרון נערך לפני 16 שנים.

לדברי באום, חילן מונה 600 עובדים ופעילותה נחלקת לשני חצאים – בעולם תלושי השכר, מערכות הנוכחות ומשאבי האנוש, ובעולם ה-IT והאינטגרציה של פרויקטי מיחשוב, על בסיס רכישת !We ב-2008, קליק וויו ב-2010 ואנקור השנה.

בהמשך 2011 וב-2012, אמר באום, "אין לי תוכניות לרכוש חברות נוספות, אולם אנחנו בוחנים כל הזמן את הנושא. אין לי שאיפה להיות גוף ה-IT הכי גדול, אלא הגוף הכי רווחי, וכבר כיום, כאמור, אנחנו שניים בשוק ה-IT בישראל".

הוא הוסיף, כי "בסך הכול, הייתה השנה פעילות טובה בשני התחומים שבהם אנחנו עוסקים. יש לנו לקוחות מכלל מגזרי המשק, הציבורי והעסקי, ההיי-טק והתעשייה המסורתית, רשויות מקומיות וארגונים בכל הגדלים".

חבילת המוצרים והשירותים לניהול המשאב האנושי שהושקה במרכזו של האירוע נקראת חילן Value. לדברי באום, "עד היום, עולם משאבי האנוש תפקד בצורה מסוימת, משהו שמקביל למקומו של הטלפון הנייד במחצית שנות ה-90'. אז המכשיר ידע לעשות שתי פעולות: לקבל ולהוציא שיחות. הטלפון החכם של היום מתאפיין ביכולות לשלוח מסרונים ותמונות, יכולת גלישה וקבלת מיילים ואלפי יישומים. כך הדבר גם בעולם משאבי האנוש: עד היום ידעו מערכות ה-HR לעשות שלושה דברים, ללא קשר ביניהן – מערכות שכר, מערכות נוכחות וטיפול במשאב האנושי. הן עמדו בפני עצמן, וידעו לקבל ולפלוט נתונים".

ייחודה של המערכת פרי הפיתוח של חילן, אמר באום, הוא ביכולתה לספק תמונה כוללת למנהלים בארגון, בשלל חתכים, על מנת לקדם את ההיבטים העסקיים בו. לדוגמה, אמר, "ביצענו חקר נתונים בקרב לקוחותינו, שהצביע על כך ש-45% מכלל ההיעדרויות של עובדים נעשים ביום ראשון. הנתון הזה פוגע בארגון, בכל ארגון. קבלת נתון שכזה על ידי מנהלי מחלקות משאבי האנוש בארגונים יכולה להביא אותם לחשוב על תגמול עבור עובדים שלא נעדרים בימי ראשון או על ביצוע פעילות שונה באותו היום". "בעזרת המערכת, אנחנו יכולים להציף שלל בעיות", סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים