מלם תטמיע מערכות שכר וניהול משאבי אנוש בנעמ"ת; ההיקף: 2.5 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט תוטמע בנעמ"ת מערכת Malam Pay&Roll לניהול כוח אדם על כל היבטיו ● המערכת כוללת מודולים לניהול השכר, הנוכחות, משאבי האנוש וסידור העבודה, והיא עובדת על בסיס נתונים אחד - של אורקל

מלם שכר מקבוצת מלם תים תטמיע מערכות שכר, משאבי אנוש, נוכחות וסידור עבודה לאלפי העובדות והעובדים במעונות היום ובבתי הספר שמפעיל ארגון נעמ"ת. היקף העסקה מוערך ב-2.5 מיליון שקלים, והיא תתפרש על פני חמש שנים.

במסגרת הפרויקט תטמיע מלם בנעמ"ת מערכת Malam Pay&Roll לניהול כוח אדם על כל היבטיו. המערכת כוללת מודולים לניהול השכר, הנוכחות, משאבי האנוש וסידור העבודה, והיא מקנה אפשרות לבצע סימולציות מתקדמות לגבי הוצאות השכר של הארגון כולו. לחילופין, ניתן באמצעות המערכת לייצר הצעת שכר לעובד זה או אחר, כפי שמתחייב כיום מכל מעסיק.

המערכת עובדת על בסיס נתונים אחד – דבר המביא לצמצום ניכר בכמות הממשקים ובהוצאות התחזוקה שלה. באופן זה מספקת המערכת פתרון אינטגרטיבי בסביבת ווב פתוחה על בסיס הנתונים של אורקל (Oracle), שצפוי להניב לנעמ"ת חסכון במשאבים.

במסגרת ההסכם תספק מלם שכר לנעמ"ת את מערכת סידור עבודה שפותחה בחברה. זו משמשת לניהול עובדים ברמה היומיומית, תוך בקרה על העלויות הנגזרות מפעילויות אלה והצלבת תכנון מול ביצוע. המערכת מאפשרת הגדרה של תקנים ברמת המחלקות, בהתאם לפעילויות הצפויות ופרמטרים נוספים, הוספת תקנים בעקבות אירועים ובנסיבות חריגות. היא מציעה כלי לשיבוץ עובדים לפעילויות, תוך הצגת תעדוף והתראות, וכן כלים לבקרת תהליך זה ברמות היומית, השבועית והחודשית.

ירון מלך, מנהל הכספים של נעמ"ת, אמר ש-"המערכות החדשות צפויות לתת לנו מענה יעיל בחישוב התקנים על פי מספר ילדים במעונות היום ובבתי הספר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים