טוויטר מרחיבה את תוכנית העדכונים הפרסומיים

עדכונים פרסומיים מוצגים למשתמשים כבר מאז חודש יולי, אלא שעד כה הוצגו רק עדכונים פרסומיים מחברות שהמשתמשים במילא נרשמו לקבלת עדכונים שלהן ● כעת יוצגו גם עדכונים מחברות אחרות שמנהלות מסעות פרסום ברשת ● בתגובה למחאה אפשרית מצד משתמשים נמסר מחברת טוויטר כי המהלך החדש נעשה בצורה הדרגתית ובשלב ראשון יוצגו העדכונים הפרסומיים רק למספר קטן וחד ספרתי של אחוזים מבין המשתמשים

רגע עם טוויטר

טוויטר (Twitter) מרחיבה את התוכנית של העדכונים הפרסומיים – ומעתה יוצגו למשתמשים גם עדכונים פרסומיים מחברות שהם אינם רשומים בהכרח לקבלת עדכונים מהן. החל מאתמול (ג') נכללים בתוכנית המורחבת עדכונים פרסומיים של החברות AMC Theatres, אמריקן אקספרס, Best Western, דיסני, HP, לקסוס, Lionsgate, פפסי, Movietickets.com, רד בול, Salesforce.com, מיקרוסופט (קונסולות Xbox), יאהו! ו-Sephora.

עדכונים פרסומיים מוצגים למשתמשים כבר מאז חודש יולי, אלא שעד כה הוצגו רק עדכונים פרסומיים מחברות שהמשתמשים במילא נרשמו לקבלת עדכונים שלהן. כעת יוצגו גם עדכונים מחברות אחרות שמנהלות מסעות פרסום ברשת.

בתגובה למחאה אפשרית מצד משתמשים נמסר מחברת טוויטר כי המהלך החדש נעשה בצורה הדרגתית ובשלב ראשון יוצגו העדכונים הפרסומיים רק למספר קטן וחד ספרתי של אחוזים מבין המשתמשים. כמו כן, העדכונים נעשים בתחומים שהמשתמשים עשויים לגלות בהם עניין, להערכת המערכת.

"עדכונים פרסומיים יופיעו בציר הזמן רק אם הם רלוונטיים למשתמשים", על פי ההודעה שפורסמה בבלוג של טוויטר. "הרלוונטיות נקבעת על פי שורה של פרמטרים, ובכלל זה אופי העדכונים שאליהם נרשם המשתמש, אופי העדכונים שהוא שולח ועוד".

בהתאם לתגובות מצד המשתמשים הראשונים שלהם יוצגו העדכונים הפרסומיים, תחליט החברה אם וכיצד להמשיך במהלך זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים