מחזור נוסף של קורס ההכנה לבחינות להסמכת CISA ייפתח בשבוע הבא

הקורס, שמועבר על ידי האיגוד הישראלי לביקורת ואבטחת מידע, הוא בן 80 שעות לימוד ומתפרש על פני כשלושה חודשים ● לדברי דניאל מאיר, חבר הנהלת האיגוד, שיעור ההצלחה של משתתפי הקורס בבחינות ההסמכה הבינלאומית עומד על 90% בממוצע בחמש שנים האחרונות ● "קיימת מגמה ברורה של עלייה בדרישה למקצוענים בתחום ביקורת מערכות מידע, בקרה ואבטחת מערכות מידע", אומר מאיר

האיגוד הישראלי לביקורת ואבטחת מידע (ISACA) יפתח בשבוע הבא (13.9) מחזור נוסף של קורס ההכנה לקראת בחינות ההסמכה למבקר מערכות מידע מוסמך (CISA). הבחינות תתקיימנה בדצמבר 2011.

הקורס הוא בן 80 שעות לימוד ומתפרש על פני כשלושה חודשים. התעודה שניתנת לבוגרים היא של הארגון הבינלאומי לביקורת ואבטחת מידע, אשר האיגוד הישראלי לביקורת ואבטחת מידע משמש כנציגו הרשמי בישראל. לדברי דניאל מאיר, יו"ר ועדת הסמכות וחבר הנהלת האיגוד הישראלי, חומרי הלימוד של הקורס מבוססים על מערכי הלימוד הבלעדיים של ISACA, אשר מתעדכנים כל שנה ומתורגמים לעברית על ידי מיטב המרצים בתחום הביקורת ואבטחת מערכות המידע.

לדברי מאיר, שיעור ההצלחה של משתתפי הקורס בבחינות ההסמכה הבינלאומית עומד על 90% בממוצע בחמש שנים האחרונות. תעודת הסמכת CISA נחשבת לאחת התעודות היוקרתיות והמבוקשות ביותר בשוק העבודה בעולם ובישראל. לדברי דורון, בכל העולם יש כ-50 אלף מוסמכי CISA ואילו בישראל ישנם כ-300 מוסמכים.

"זוהי השנה ה-18 ברציפות שהאיגוד מקיים את הקורסים הללו לחבריו", אומר מאיר. לדבריו, "קיימת מגמה ברורה של עלייה בדרישה למקצוענים בתחום ביקורת מערכות מידע, בקרה ואבטחת מערכות מידע. הסמכת CISA – בהיותה בינלאומית – הפכה להסמכה המועדפת בקרב יחידים וארגונים בכל רחבי העולם".

עוד אמר מאיר, כי "מספר הארגונים המעודדים את עובדיהם לפעול להשגת הסמכה מתאימה, ובכך להשיג רמה מקצועית העונה על הסטנדרטים והתקנים הבינלאומיים, נמצא בעלייה. ארגונים אחרים נותנים העדפה למועמדים בעלי הסמכה זו בעת גיוס עובדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים