לפני ההשקה הרשמית: המהדורה הסופית של פיירפוקס 6 זמינה להורדה

בשרת ה-FTP של מוזילה ניתן כבר למצוא את המהדורות הסופיות של פיירפוקס 6.0 עבור חלונות, לינוקס ומקינטוש, וההערכה היא שהחברה שיחררה את המהדורה הסופית עוד לפני ההשקה כדי לאפשר לה לאתר, באמצעות אלו שימהרו ויורידו אותה, באגים של הרגע האחרון ● הגרסה החדשה אמורה להיות מהירה יותר ב-20% לעומת הגרסה הקודמת והיא כוללת מנהל הרשאות שמאפשר לשלוט טוב ביותר בקביעת האתרים להם מרשים לעקוב אחר הרגלי הגישה של המשתמש

מוזילה: התוספים - הסיבה לפופולריות של פיירפוקס

מוזילה (Mozilla) מתעתדת להשיק באופן רשמי את הגרסה הבאה של דפדפן הקוד הפתוח פיירפוקס (Firefox) בסוף השבוע, אך מי שרוצה יכול להוריד כבר עכשיו את גרסה 6.0 משרתי ה-FTP של החברה. בשרת ה-FTP ניתן כבר למצוא את המהדורות הסופיות של פיירפוקס 6.0 עבור חלונות, לינוקס ומקינטוש, וההערכה היא שהחברה שיחררה את המהדורה הסופית עוד לפני ההשקה כדי לאפשר לה לאתר, באמצעות אלו שימהרו ויורידו אותה, באגים של הרגע האחרון.

רוב התכונות החדשות בפיירפוקס 6 אינן מופיעות על פני השטח, גם בגלל העובדה שבמוזילה החליטו לעבור למסגרת השקות מהירה יותר עבור הדפדפן הפופולארי – כשהסבב המהיר יותר מוביל לכך שכל גרסה מכילה שינויים מעטים יחסית לעומת הגרסה הקודמת, בדומה לתהליך שמקובל בדפדפן היריב כרום (Chrome) מבית גוגל (Google).

הגרסה החדשה אמורה להיות מהירה יותר ב-20% לעומת הגרסה הקודמת. היא כוללת מנהל הרשאות שמאפשר לשלוט טוב ביותר בקביעת האתרים להם מרשים לעקוב אחר הרגלי הגישה של המשתמש ואף לטמון עוגיות וזאת במטרה לאפשר למשתמשים להגן על עצמם טוב יותר מפני התקפות פישינג. כמו כן מציעה הגרסה החדשה תמיכה נרחבת יותר ב-HTML5, בדיקה איכותית יותר של התוספים שמבקשים להתקין בדפדפן וכן כלי שמאפשר למתכנתים לבדוק קטעי קוד קצרים, מבוססי ג'אווה-סקריפט, בדפדפן עצמו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. תומר כהן — מוזילה ישראל

    לפני שאתם רצים להוריד, למה שלא תחכו לשחרור הגרסה החדשה באופן רשמי בהמשך השבוע? אין צורך להוריד את הגרסה הזו מהרשת, הדפדפן שלכם יתעדכן אליה בצורה אוטומטית ברגע שהיא תצא בצורה רשמית. למידע נוסף: http://mozilla.org.il/board

אירועים קרובים