אר-נט החלה בפרויקט DRP בערוץ ישראל פלוס בהיקף של 100 אלף שקלים

הפרויקט, שהחל לפני כשלושה שבועות וצפוי להסתיים בעוד כשבועיים, כולל הקמת אתר DRP עבור הערוץ ● כמו כן, מבצעים אנשי אר-נט במסגרת הפרויקט איחוד שרתים ושדרוג של מערכות הליבה של הערוץ, המתבססות על טכנולוגיות של מיקרוסופט ואורקל

חברת אר-נט החלה בהקמת אתר גיבוי והתאוששות מאסון עבור מערך ה-IT של ערוץ ישראל פלוס (ערוץ 9), המשדר בשפה הרוסית. הפרויקט החל לפני שלושה שבועות וצפוי להסתיים בעוד כשבועיים. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכ-100 אלף שקלים.

אר-נט היא האינטגרטור היחיד של הפרויקט. במסגרת הפרויקט, מבצעים אנשי אר-נט גם איחוד שרתים ושדרוג של מערכות הליבה של הערוץ, המתבססות על טכנולוגיות של מיקרוסופט (Microsoft) ואורקל (Oracle). הקמת ה-DRP מיועדת למערך שרתי השידור של ישראל פלוס. האתר מוקם בתל אביב, במרחק כמה קילומטרים ממשרדי הערוץ.

על פי החברה, הפרויקט מאפשר לערוץ גמישות גבוהה של משאבי המיחשוב שלו ומספק לו זמינות תמידית למערכות ה-IT בעלויות תחזוקה נמוכות. זאת, תוך ניצול יעיל ונכון של משאבי המערכת.

רותם רוזמרין, מנכ"ל אר-נט, אמר שמורכבות הפרויקט באה לידי ביטוי בביצוע פעולות השדרוג והקמת אתר הגיבוי תוך הקפדה על המשכיות עבודה רציפה של שידורי הערוץ.

צביקה רצאבי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראל פלוס, אמר ש-"תשתית המיחשוב שלנו מבוססת על שרתים פיזיים, שדורשים עמידה בזמינות ובסטנדרטים גבוהים במיוחד. חיפשנו פתרון לשרידות השרתים תוך שדרוגם למערכות מתקדמות". הוא הוסיף, כי אר-נט מתחזקת ותומכת במערך השרתים של הערוץ עוד לפני ביצועו של הפרויקט הנוכחי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים