סיסקו תקצץ עד 10,000 משרות – כ-14% מעובדיה

עד 7,000 משרות יקוצצו עד סוף אוגוסט - מסרו מקורות יודעי דבר ● סיסקו תעניק חבילות של הטבות לכ-3,000 עובדים שהסכימו לצאת לפרישה מוקדמת, מתוך כ-5,800 העובדים שלהם הוצעה התוכנית ● גיבוש התוכנית טרם הושלם וסיסקו הודיעה, כי תפרסם פרטים נוספים על המהלך עם פרסום הדו"חות הרבעוניים של החברה

סיסקו (Cisco), היצרנית הגדולה בעולם של ציוד רשת, תקצץ עד 10,000 משרות – כ-14% מכלל עובדיה – במטרה להגדיל את הרווחים, מסרו שני מקורות יודעי דבר. לדבריהם, עד 7,000 משרות יקוצצו עד סוף אוגוסט. עוד נמסר מהמקורות, שביקשו לשמור על עילום שם משום שגיבוש התוכנית טרם הושלם, שסיסקו תעניק חבילות של הטבות לכ-3,000 עובדים שהסכימו לצאת לפרישה מוקדמת, מתוך כ-5,800 העובדים שלהם הוצעה התוכנית.

ג'ון צ'יימברס, מנכ"ל סיסקו, החליט לקצץ את המשרות ולחדול מפעילויות בלתי רווחיות נוכח הנגיסה של מתחרות דוגמת ג'וניפר (Juniper Networks) ו-HP בנתח השוק שבו עיקר פעילותה של סיסקו.

יצוין, כי מתחרות אלה ואחרות מציעות מוצרים פשוטים מאלה של סיסקו במחירים נמוכים יותר. מכירות המתגים והנתבים של החברה, שהיו אחראיות ליותר ממחצית מהכנסותיה בשנה שעברה, ממשיכות לרדת – על פי בריאן מרשל, אנליסט מחברת Gleacher & Co.

תוכנית הקיצוצים אמורה לסייע לסיסקו לחסוך כמיליארד דולרים בשנת הכספים 2012 – ציינה החברה בחודש מאי. על פי הדו"ח הרבעוני של סיסקו, ברבעון הרביעי אמורה התוכנית לעלות לה בין 500 מיליון דולרים ל-1.1 מיליארד דולרים בשל עלויות התוכנית לפרישה לרצון.

"פרטים נוספים על הקיצוץ בהוצאות והפיטורים נספק עם פרסום הדו"חות", אמרה קרן טילמן, דוברת סיסקו. הדו"חות הבאים של החברה אמורים להתפרסם בתחילת אוגוסט, וטילמן סירבה לנקוב במספר המדויק של המשרות שיקוצצו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים