מיקרוסופט שחררה גרסת בטה של כלי ניהול ואבטחה חדש

מטרתו של הכלי, Microsoft Security Compliance Manager 2, היא לסייע לארגונים לקבוע ולנהל בקלות הגדרות ציות לחוקי רגולציה ואבטחה ● הוא מאפשר לארגונים לנצל את ההשקעות הנוכחיות שלהם בתחומים הללו ולהשתמש בלוח הבקרה שהוא מציע כדי לקבוע מדיניות ארגונית מתאימה בהתאם לצרכיהם, כולל תקנות רגולטוריות

מיקרוסופט (Microsoft) שיחררה כלי תוכנה חדש בשם Microsoft Security Compliance Manager 2 , שמטרתו לסייע לארגונים לקבוע ולנהל בקלות הגדרות ציות לחוקי רגולציה ואבטחה. הכלי, שנמצא כעת בשלב הבטה, מאפשר לארגונים לנצל את ההשקעות הנוכחיות שלהם בתחומים הללו ולהשתמש בלוח הבקרה שהוא מציע כדי לקבוע מדיניות ארגונית מתאימה בהתאם לצרכיהם, כולל תקנות רגולטוריות כמו SOX ,PCI ו-HIPAA.

בנוסף, מאפשר הכלי לייבא גיבוי של קבצי מדיניות שמורים, קבצי GPO, ולהשוות את הידע הנוכחי שנצבר בנוגע לציות לתקנות והגדרות אבטחה להמלצות השונות של מיקרוסופט לגבי המערכת. באותו הזמן, ניתן לשנות את קבצי הבסיס הללו על ידי הוספה, גריעה ומחיקה של הגדרות שונות. הכול מבוצע באמצעות ממשק משתמש שעבר שינויים והתאמות גרפיות. כמו כן, מיקרוסופט טוענת שתהליך ההתקנה של הגרסה החדשה מהיר וקל יותר בשרתים המבוססים על SQL Server 2005 ומעלה.

הכלי תואם ל-Windows Server 2003 SP2 ,Windows Server 2008 SP2 ,Windows Server 2008 R2 SP1 ואינטרנט אקספלורר 9 (Internet Explorer 9).

לפרטים מלאים, להצטרפות לתוכנית ולהורדת הבטה – לחצו כאן. יש צורך ברישום לחלונות לייב (Windows Live).

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים