שר החוץ ליברמן: "תעשיית ההיי-טק היא מקור גאווה למדינת ישראל בכל העולם"

השר אמר את הדברים בכינוס הקיץ של שדולת ההיי-טק בכנסת, בראשותו של חבר הכנסת רוברט אילטוב ● יהודה זיסאפל: "תעשיית ההיי-טק יכולה להוות מנוף לעידוד העלייה לישראל ומנוף לצמצום הפערים החברתיים"

"תעשיית ההיי-טק בארץ היא מקור לגאווה ישראלית בכל העולם ויש לשמור על מעמדה זה", אמר היום (ב') שר החוץ, אביגדור ליברמן, בפתיחת מושב הקיץ של השדולה למען ההיי-טק בישראל, בראשותו של חבר הכנסת רוברט אילטוב (ישראל ביתנו). בפגישה השתתפו ראשי תעשיית ההיי-טק, חברי השדולה ושורה של חברי כנסת, לרבות זאב אלקין, דוד רותם, יוחנן פלסנר, זאב ביילסקי ואחרים.

ח"כ אילטוב סקר בפגישה את פעילות השדולה מתחילת הקדנציה וציין שתי הצעות חוק שיזם, הנידונות בימים אלה: התיקון בחוק חיילים משוחררים במטרה לעודד לימודים בתחום ההנדסה והמדעים והצעת החוק שמחילה הטבות מיסוי מרחיקות לכת על מיזמי ביו-רפואה מונפקים. "אני גאה בכך שרובן המוחלט של הצעות החוק שהנחתי על שולחן הכנסת, הגיעו כרעיונות מהדיאלוג שאנו מקיימים עם תעשיית ההיי-טק", אמר ח"כ אילטוב.

אסתי פשין, מנכ"לית שדולת ההיי-טק, דיברה בפרט על כך שעל מנת להבטיח את החוסן הלאומי של מדינת ישראל לאורך זמן, עלינו לבנות תעשייה אמיתית ורחבה עם מיזמים, חברות קטנות, חברות בינוניות וחברות גדולות.

יהודה זיספאל, יו"ר איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה, הודה לח"כ אילטוב על פועלו וציין, כי הדגש שחבר הכנסת ושדולת ההיי-טק שמים על נושא ההון האנושי, הוא קרדינלי. לדבריו, תעשיית ההיי-טק יכולה להוות מנוף לעידוד העלייה לישראל ומנוף לצמצום הפערים החברתיים.

אייל ליפשיץ – יו"ר פורום החממות, שלמה גרדמן – יו"ר פורום מנכ"לי ההיי-טק, וד"ר ארנון גת, דיברו על הקושי של חברות צעירות ובפרט חברות בוגרות חממה, לגייס גיוסי המשך וקראו לרגולטור לפעול על מנת לטפל בכשל שוק זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים