ServiceWise יישמה מערכת CRM של Salesforce בהרצליה מדיקל סנטר; ההיקף: 50 אלף שקלים

המערכת ממחשבת את תהליכי קליטת המטופלים - מהארץ ומהעולם - בבית החולים ● בנוסף, היא מיועדת לתמיכה בתהליך איתור המטופלים בארץ וברחבי העולם באמצעים שונים, בהם סוכנויות ואתרי אינטרנט ולניהול הקשר השוטף עם הלקוחות, גם לאחר הטיפול

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה-CRM, ביצעה פרויקט יישום של מערכת CRM מתוצרת Salesforce בהרצליה מדיקל סנטר. היקפה הכספי של העסקה עומד על 50 אלף שקלים.

במסגרת העסקה יישמה ServiceWise, המשמשת כנציגת Salesforce בישראל, מערכת CRM למיחשוב תהליכי קליטת מטופלים בארץ ותיירות מרפא. מערכת זו מיועדת עבור המחלקות הישראלית והבינלאומית של בית החולים, לתמיכה בתהליך איתור המטופלים בארץ וברחבי העולם באמצעים שונים, בהם סוכנויות ואתרי אינטרנט. כמו כן, היא משמשת לניהול הקשר השוטף מול הלקוחות, עד לשלב הגעתם לצורך הטיפול. המערכת מאפשרת למחלקות לשמור על קשר עם הלקוחות גם לאחר הטיפול, ובכך להדק את מערכות היחסים עמם לאורך זמן.

דורון כרמי, מנמ"ר מדיקל סנטר הרצליה, אמר ש-"לאחר בחינת חלופות מצאנו, כי המערכת של Salesforce תואמת את צרכינו. היא מאפשרת למחלקה הבינלאומית שלנו לטפל במספר רב יותר של פונים ולנהל באופן יעיל את המעקב אחריהם. זמן התגובה ורמת השירות שופרו באופן משמעותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים