2BSecure הטמיעה פתרונות של אלגוסק בחברה לישראל; ההיקף: 50 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו בחברה לישראל שני מוצרי אבטחה של אלגוסק: FireFlow, מערכת מתקדמת לניהול כל השינויים בפיירוולים של הארגון, ו-Firewall Analyzer, המעניק שליטה מלאה בחוקי הפיירוולים, ניטורם ושיפור יעילותם התפעולית ● דרור קרן, מנמ"ר החברה לישראל: "היה לנו צורך במערכות אבטחה שיסייעו בידנו לקיים מעקב, לנהל שינויים ולהשיג שליטה מלאה בחוקים ובניטור, תוך השגת שיפור ביעילות התפעולית"

2BSecure הטמיעה פתרונות אבטחת מידע של חברת אלגוסק בחברה לישראל, חברת האחזקות הגדולה בישראל. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר, אך גורמים בשוק מעריכים אותו בכ-50 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעו בחברה לישראל שני מוצרי אבטחה של אלגוסק: FireFlow, מערכת מתקדמת לניהול כל השינויים בפיירוולים של הארגון, ו-Firewall Analyzer, המעניק שליטה מלאה בחוקי הפיירוולים, ניטורם ושיפור יעילותם התפעולית. שתי המערכות ישמשו את החברה לישראל לביצוע בקרה, ניהול סיכונים וניהול שינויים, כמו גם למעקב ולרגולציה של ועדת גושן הישראלית בתחום אבטחת המידע.

דרור קרן, מנמ"ר החברה לישראל, אמר כי "היה לנו צורך במערכות אבטחה שיסייעו בידנו לקיים מעקב, לנהל שינויים ולהשיג שליטה מלאה בחוקים ובניטור, תוך השגת שיפור ביעילות התפעולית. בדקנו מספר חלופות ומצאנו כי פתרונות אלגוסק יסייעו להשיג כל זאת באופן המיטבי. מעבר לניטור הפיירוולים בכל עת, אנו גם נהנים מקבלת דוחות לעמידה בתקנים המחמירים בתחום".

לדברי אריק קשה, דירקטור מכירות לאזור EMEA בחברת אלגוסק, "ניהול אבטחת מידע כרוך ב'עבודת נמלים' ידנית רבה, המגדילה את העלויות ומגבילה את התפוקה. האלגוריתם החכם בפתרון של אלגוסק, חוסך זמן עבודה לצוותי התפעול ואבטחת המידע בארגון ומפנה את אנשי ה-IT לעסוק בנושאים חשובים אחרים המצויים בטיפולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים