מטריקס תייצג את מוצרי Brillix הישראלית לאבטחה ולאיתור מידע רגיש בבסיסי נתונים

במסגרת שיתוף הפעולה, תפיץ חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס את פתרון ערבול בסיסי הנתונים JumbleDB ● פתרון זה מיועד לארגונים המבקשים להגן על מידע רגיש בענפים שונים, בהם טלקום, בריאות, פיננסים וכרטיסי אשראי ומשרדי ממשלה

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס (Matrix) תייצג את מוצרי אבטחת המידע לבסיסי נתונים של חברת Brillix הישראלית, ספקית פתרונות ושירותים בתחום מסדי נתונים ואבטחת מידע. מוצרי החברה מאפשרים לאתר מידע קריטי ורגיש בבסיס הנתונים ולהגן עליו בסביבות פיתוח ובדיקות.

במסגרת שיתוף הפעולה, תפיץ חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס את פתרון ערבול בסיסי הנתונים JumbleDB, המספק פתרון לארגונים המבקשים להגן על מידע רגיש בענפים שונים, בהם מגזרי הטלקום, הבריאות, הפיננסים וכרטיסי האשראי וכן משרדי ממשלה.

מוצר אבטחת המידע לבסיסי נתונים מאפשר הגנה וערבול על סביבות Non-Production. הוא מבוסס על גישה בת מבפר שלבים: איתור מידע על פי שם טור, מאפייניו או תוכן הטבלה וכן איתור בין טבלאות, ערבול והגנה על סביבות Non-Production ומנגנון אימות מתקדם, המתריע על שינויים בבסיסי הנתונים של הארגון בעל מעקב יומיומי ובקרה אוטמטית על רמת האבטחה של סביבות מעורבלות.

בנוסף, מטריקס תייצג את מערכת איתור וגילוי מידע קריטי ורגיש בבסיסי הנתונים של הארגון, Schema Detective. מערכת זו מאפשרת חיפוש מתקדם לפי שמות הטורים, תוכן השדות והקשרים האפליקטיביים והתשתיתיים.

המוצרים נותנים מענה לצרכי אבטחת מידע והגנה על פרטיות בארגונים והם אף מהווים חלק מתהליך ההסמכה לרגולציות כגון SOX ו-PCI.

אמיר הראל, סמנכ"ל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, אמר, כי "המוצרים של Brillix יספקו ללקוחותינו מענה לצורך הקריטי שלהם באבטחת מידע לבסיסי הנתונים – הן בשל הגבלות רגולטוריות והן בשל חובת הארגונים לשמור על המידע הרגיש שברשותו".

אייל אפרת, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Brillix, אמר ש-"שיתוף הפעולה יסייע לנו לפנות ולהגיע לגופים הגדולים במשק. כמו כן, הוא יאפשר לנו למשיך במגמת הגידול שבה אנחנו נמצאים בשנים האחרונות ולהמשיך בפעילות הפיתוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים