בזק און-ליין ותיקשוב זכו במכרז להפעלת מוקד השירות של הכללית; ההיקף: עשרות מיליוני שקלים

בטרם המכרז הנוכחי, הפעילה תיקשוב לבדה את מוקד 2700* ● בעקבות הזכייה, תרחיב בזק און-ליין את פעילותה בדרום הארץ ותגייס 600 עובדים למוקדי שירותי בריאות כללית בבאר שבע ובקריית מלאכי

בזק און-ליין וחברת תיקשוב זכו במכרז להפעלת מוקד שירות הלקוחות של שירותי בריאות כללית, 2700*. היקף החוזה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בעשרות מיליוני שקלים בשנה. בעקבות הזכייה, תרחיב בזק און-ליין את פעילותה ותגייס מאות עובדים בדרום הארץ. יצוין, כי בטרם המכרז הנוכחי, הפעילה תיקשוב לבדה את המוקד.

על פי תנאי הזכייה במכרז, מרכזי השרות וזימון התורים שיפעילו בזק און-ליין ותיקשוב, יטפלו כל אחד בכ-50% מהפניות המתקבלות ממבוטחי הכללית. בנוסף, בזק און-ליין תטפל בכל הפניות המתקבלות ממבוטחי "כללית מושלם" באמצעות השירות הטלפוני.

בעקבות הזכייה, בזק און-ליין תגייס 600 עובדים נוספים לשורותיה בתפקידים שונים, ביניהם: אנליסטים, מנהלי צוותים, אנשי הדרכה, נציגי שרות ונציגי מכירה מאזור הדרום. בימים אלה עובדים בחברה על איתור מנהלים בדרגים השונים, ולאחר הפסח באיתור כלל העובדים.

ערן קריסטל, מנכ"ל בזק און-ליין, אמר כי "זכייה זו תגדיל בכ-50% את מצבת כוח האדם שלנו מהדרום מ-1,200 ל-1,800 עובדים. אנחנו פועלים יותר מעשור בבאר שבע ובקרית מלאכי וגאים בתרומתנו לעידוד התעסוקה והצמיחה בנגב. התפקידים המבוקשים שאנו מחפשים הינם מכל קשת המקצועות כולל תפקידים בכירים וניהוליים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לילך יפרח

    כול הכבוד על האיחוד אשמח לדעת עם יש משרת אימהות

אירועים קרובים