אלגוסק מגייסת 20 מהנדסות תוכנה – כדי להביא לשוויון בין מספר הגברים והנשים בחברה

"לנגד עינינו ניצב מאז ומעולם יעד העסקה שיוויוני של 50% גברים ו-50% נשים", אמר יובל בר-און, מייסד שותף ומנכ"ל אלגוסק ● הוא ציין, כי "נכון להיום, מצבת הנשים בחברה מתקרבת ל-40%, כך שהיעד הוא ראוי ובר השגה כאחד" ● "לו יכולים היינו לפרסם מודעת 'דרושות', היינו עושים זאת", אמר

חברת אלגוסק, העוסקת בניהול מערכות אבטחת מידע ארגוניות, הודיעה הבוקר (א'), כי היא מציעה 20 משרות פנויות לגיוס עובדים חדשים – בשאיפה שמרבית המגויסים החדשים יהיו מגויסות. הסיבה לכך שההצעה מיועדת בעיקר לנשים היא הרצון של החברה, כי מספר המועסקות בה יהיה שווה לזה של המועסקים.

אלגוסק הגדילה בשנה האחרונה את מצבת העובדים שלה ביותר מ-50%, והיא עומדת כיום על כ-70 איש. ברבעון הקרוב יגויסו כ-20 עובדים לתפקידי פיתוח, תמיכה ואבטחת מידע, על מנת שיספקו תמיכה הולמת ל-700 לקוחותיה הבינלאומיים של החברה.

יובל בר-און, מייסד שותף ומנכ"ל אלגוסק, ציין, כי החברה "מצויה בתהליכי התרחבות ניכרים, הן בהיצע הטכנולוגי והן בתשתיות התמיכה הנלוות לו". הוא אמר, כי "לנגד עינינו ניצב מאז ומעולם יעד העסקה שיוויוני של 50% גברים ו-50% נשים. נכון להיום, מצבת הנשים בחברה מתקרבת ל-40%, כך שהיעד הוא ראוי ובר השגה כאחד".

מהחברה נמסר, כי השיוויונית בה באה לידי ביטוי לא רק במספר העובדים והעובדות אלא גם בתגמולים. "פערי השכר בין המינים בסקטור הציבורי, שעולים במחקרים נראים לנו כלקוחים מימי הביניים", הוסיף בר-און. הוא ציין, כי כי פרויקט הדגל של החברה – מערכת לניהול שינויים במדיניות אבטחת המידע – מנוהל על ידי אישה ומאוייש ברובו על ידי נשים.

לסיכום, אמר בר-און, כי "קידום נשים בתעשייה בכלל ובחצרה הפרטית של אלגוסק בפרט הוא בעינינו ערך שיש ליישם במרץ, כבסיס לצמיחה ולהתפתחות. אנחנו שמחים לגייס עובדים מקצועיים, בין אם נשים ובין אם גברים, אך לאור חשיבות הנושא בעינינו – לו יכולים היינו לפרסם מודעת 'דרושות', היינו עושים זאת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים