מטריקס תפיץ את פתרון אבטחת הגלישה של Comitari הישראלית

משתמשי Comitari מוגנים מפני התקפות הדור החדש בסביבת ווב, ביניהן: פישינג, Session Riding, גניבת קליקים, Buffer Overflow, גניבת קבצים, XSS ואיומים נפוצים נוספים העושים שימוש בגניבת זהות המשתמש ● ההגנה על פעילות הגלישה מאפשרת לגופים המטפלים במידע אישי ורגיש להגן על עובדיהם ועל המידע שלהם בזמן אמת

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס (Matrix) חתמה השבוע על הסכם לייצוג והפצה בלעדי של פתרון אבטחת הגלישה של Comitari, שעל פי החברה מגן על המשתמש מתוך הדפדפן בזמן הגלישה ברשתות ווב (אינטרנט ואינטראנט). המשתמשים בפתרון של Comitari הישראלית מוגנים מפני מגוון התקפות הדור החדש, ביניהן: פישינג, Session Riding ,XSS ,Buffer Overflow של הדפדפן, גניבת קליקים (ClickJacking), גניבת קבצים ואיומים נפוצים נוספים העושים שימוש בגניבת זהות המשתמש (Identity Theft).

ההגנה המקיפה על פעילות הגלישה מאפשרת לגופים המטפלים במידע אישי ורגיש להגן על עובדיהם ועל המידע שלהם בזמן אמת. במסגרת ההסכם תפעל מטריקס לקידום הפתרון של Comitari בקרב לקוחותיה ולשילובו בארגונים.

בנוסף, הפתרון של Comitari משלב מנוע למניעת פישינג שאינו מסתמך על רשימות שחורות, כמקובל עד כה, אלא על אלגוריתם המגן מפני התקפות יום אפס ומזהה ניסיונות גניבת מידע. המערכות מצוידות בכלי דיווח מתקדם המאפשר לקבל תמונת מצב והתראות על התרחשות מתקפות.

עוד נמסר מהחברה, כי לפתרון של Comitari קיימות שלוש גרסאות עיקריות: גרסה ארגונית, המספקת הגנה על מערכות ווב פנימיות וחיצוניות, כמו גם על גלישה בדפדפנים, עבודה בענן וגישה מרחוק, ומאפשרת אינטגרציה עם מערכות בקרת גישה קיימות. כמו כן, מציעה Comitari פתרון ייחודי (ARZ) להגנה על מערכות ושירותים בסביבת ענן והתאמה לארגון כדי למנוע התקפות מיעדים מתחזים. הגרסה השלישית מיועדת לארגונים המעוניינים להעצים את הביטחון ואבטחת המידע של לקוחות הקצה הזקוקים להגנה על הגישה לארגונים, כגון: בנקים חברות אשראי וגופים ביטחוניים.

"הפתרון של Comitari מספק מענה לצורך הולך וגובר כיום של לחימה בהונאות וסכנות אליהם נחשפים משתמשי מחשב בזמן הגלישה באינטרנט", אמר אמיר הראל, סמנכ"ל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. "על פי ניסיוננו, מתודולוגיית הזיהוי של פתרונות אבטחת מידע אחרים כוללים פערים שכותבי האיומים מנצלים אותם, החל מפער הזמן שמתקיים מרגע תחילת הפצת האיום ועד לזיהויו וחסימתו דרך פער מבני הנובע מעבודה עם רשימות שחורות שדורשות עדכון ועד לניהול מערכות ווב עם הגנה חלשה. כל אלה מביאים לחולשה במערכות אבטחת המידע הסטנדרטיות בטיפול בהתקפות חדשות. Comitari מספקת מענה לכל הצרכים הללו".

לדברי קובי פרידמן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי ב-Comitari: "הפתרונות שלנו מהווים השלמה לפתרונות הקיימים המשווקים על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. עם הנגישות הגבוהה של מטריקס ללקוחות המובילים בישראל והקשר היומיומי עם אותם לקוחות, אנחנו מאמינים כי מטריקס תסייע לנו לצעוד כמה צעדים קדימה בשוק הישראלי ולהביא לשוק פתרונות חדשניים המספקים מענה הולם לסכנות ההולכות וגדלות בסביבת האינטרנט".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דוד רום

    מוצר מגניב...לא מבין איך לא המציאו את זה קודם. לדעתי המדינה צריכה לדאוג שכל התושבים יתקינו את המוצר. אנחנו חייבים להפנים שתושבי מדינת ישראל הם יעד פוליטי חם מאוד ושאנחנו נמצאים במלחמה מתמדת עם ארגונים איסלמיים שמטרתם להשתלט על כמה שיותר מחשבים וזהויות של ישראלים. הם עושים את זה על ידי פישינג, השתלת סוסים טרויאנים באתרים ישראלים (שמטרתם להדביק את גולשיהם), התחזות לבחורות יפות בפייסבוק והתחברות לקצינים ובכירים אחרים במשק. לפני מספר חודשים עשו פישינג לבנק פועלים, לפני כן עשו dns poisening לשרתים ישראליים, מקרה של אסיפת מידע דרך פייסבוק, גניבת מסמכים ממשרדים ועוד אינספור דוגמאות. לדעתי זה רק עניין של זמן שיעשו פישינג גם למערכות תשלומים של המדינה ושל אתרים צבאים. לדעתי בגלל שתושבי מדינת ישראל מהווים יעד להתקפות סייבר, חייבת להיות רגולציה בנושא שמגנה על הגולשים הישראלים בכלל ועל קצינים, בכירים, נותני שירות של מערכות קריטיות בפרט. רק אחרי שהייתה שרפה המדינה הכניסה כסף למערכת הכבאות, עכשיו ממתינים לקטסרופה מערכות קריטיות של המדינה על ידי האינטרנט ורק אחרי זה נתעורר.  

  2. מנהל אבטחה

    אני מוכרח להודות שיש להם מוצר ממש טוב ודיי יחודי. אנחנו גולשים עם התוכנה שלהם כבר למעלה מחודש ונתפסו עשרות התקפות (גם מאתרים ישראלים) ששום פתרון אחר בכלל לא התריע. זה מדהים אותי בכל פעם מחדש מה שהם הצליחו לעשות מתוסף לדפדפן. חברת אבטחה כחול לבן שתגיע רחוק מאוד. 

אירועים קרובים