מטריקס יישמה מערכת לניהול קופות בחברת דינמיקה; ההיקף: מיליון שקלים

המודול כולל בתוכו מערכת לניהול מועדון לקוחות, התומכת בנציג המכירות ומכוונת אותו בהמלצות ומבצעים ● כמו כן, תומכת המערכת בניהול מערך הקונסיגנציה והקשר בין הספקים לחברה

חטיבת המערכות העסקיות של מטריקס (Matrix) השלימה בימים אלה פרויקט ליישום מערך הקופות בחברת "דינמיקה רשת חנויות תקשורת". מערך הקופות בחברה פועל עתה כחלק ממערכת ה-ERP תפנית של מטריקס, המוטמעת אף היא ברשת דינמיקה. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף מעריכים אותו במיליון שקלים.

מטריקס יישמה את מודול הקופות ביותר מ-70 נקודות מכירה של הרשת. המודול כולל בתוכו מערכת לניהול מועדון לקוחות בשם "דינמיקה פלוס", התומכת בנציג המכירות ומכוונת אותו בהמלצות ומבצעים. כמו כן, תומכת המערכת בניהול מערך הקונסיגנציה והקשר בין הספקים לחברה. המודול יושם בחברה בארבעה חודשים, ובתקופה זו אף בוצעו הסבות, התאמות תוכנה והדרכות.

מערכת ה-ERP תפנית מסייעת לדינמיקה בביצוע תהליכים פיננסים לוגיסטיים, לרבות מודול משווקים מתקדם, התומך במערך השיווק והמכירה של החבילות והמוצרים של החברה האם, סלקום. החברה משתמשת במגוון מודולים של המערכת, בהם המודול הפיננסי, הלוגיסטי וה- CRM, בילינג וניהול מעבדות. באמצעות המודולים הללו, מבצעת החברה, בין השאר, את הניהול והמעקב אחר המכירות, ניהול המלאי וניהול שכר העידוד. תפנית מתממשקת באופן מלא למערכות התפעוליות של סלקום, כך שכל עסקה המבוצעת במערכות סלקום משוקפת באופן מידי למערכות דינמיקה.

לדברי ידין וקנין, מנכ"ל רשת דינמיקה, "עם השלמת הפרוייקט שודרגה ליבת מערך שירות הלקוח שלנו. הפרויקט מסייע להגדלת כוח השיווק והמכירה של סלקום במגזרי השוק השונים, ובפרט בסגמנטים שבהם דינמיקה סלולר חזקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים