איציק בנבנישתי, בזק בינלאומי: "בבישול, כמו באינטגרציית IT, חומרי גלם טובים אינם ערובה להצלחה"

"ידע ומקצועיות הם תנאי הכרחי ליצירת הפתרון, אבל מחויבות, נחישות ומסירות של האינטגטור - הם אלה שיהפכו את התבשיל ליצירת גורמה ואת פרויקט המיחשוב למוצלח ולמניב ערך עסקי", אמר בנבנישתי, מנכ"ל החברה ● בהתייחסו למעמד המנמ"רים בארגונים אמר בנבנישתי, כי "ככל שיחלוף הזמן ומיחשוב הענן יוטמע ביותר ארגונים, כך יגדלו ההשפעה והחשיבות של המנמ"רים בהם"

"בעולם הבישול, כמו בעולם אינטגרציית ה-IT, חומרי גלם טובים אינם ערובה להצלחה. ידע ומקצועיות הם תנאי הכרחי ליצירת הפתרון, אבל מחויבות, נחישות ומסירות של האינטגטור – הם אלה שיהפכו, בסופו של דבר, את התבשיל ליצירת גורמה ואת פרויקט המיחשוב למוצלח ולמניב ערך עסקי", כך אמר איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי.

בנבנישתי דיבר בערב הלקוחות השנתי שקיימה החברה, שנערך תחת המוטו "אינטגרציה של טעמים". האירוע התקיים אמש (ב') במועדון הטראסק בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות מאות מלקוחות החברה. הוא נערך במתכונת של תוכנית בישול טלוויזיונית והנחה אותו השף חיים כהן.

לדברי בנבנישתי, בפרויקטי אינטגרציה של IT אוספים ומטמיעים פתרונות שמגיעים מספקיות מיחשוב רבות, "אולם את היתרון היחסי משיגים בעזרת היכולת לחבר את כלל המוצרים עם הידע של האינטגרטור לכדי פתרון איכותי, שמותאם ללקוח הספציפי על פי צרכיו". הוא הוסיף, כי "כל השנה אנו מספקים 'IT כשירות' והערב אנחנו מספקים ללקוחות 'מטבח כשירות', עם שילוב של טעמים".

בזק בינלאומי, אמר בנבנישתי, פועלת בכל מגזרי התעשייה ובכל הגדלים של הארגונים. "אנחנו מספקים פתרון ICT כולל", ציין. לדבריו, "היתרון שלנו כספק שירות הוא שאנחנו יכולים גם לנהל הסכם רמת שירות (SLA)".

בהתייחסו למעמד המנמ"רים בארגונים הוא אמר, כי "ככל שיחלוף הזמן ומיחשוב הענן יוטמע ביותר ארגונים, כך יגדלו ההשפעה והחשיבות של המנמ"רים בהם". לדבריו, המיקוד של מערכי המיחשוב הארגוניים כעת הוא סביב המידע והטיפול והניהול בו. "השינוי הגדול שבא באמצעות הענן יביא תועלות רבות, בין השאר בטיפול במידע הרב", הוסיף. בנבנישתי ציין, כי החשיבות של המנמ"רים בעת ההיא גדלה, "כיוון שעליהם להיות מעורבים לא רק בחידושים טכנולוגיים, אלא גם להיות מודעים לאסטרטגיה של החברות ולדעת כיצד ה-IT יכול לסייע לממש אותה".

עוד אמר בנבנישתי, כי "בשנה החולפת הגדלנו את הפעילות שלנו בנתון דו ספרתי באחוזים, גם ברווח וגם במכירות. כך יהיה הדבר גם ב-2011. יש לנו לקוחות של ארגוני אנטרפרייז עם מאות משתמשים שנהנים משירות הענן הפרטי שלנו והנתון צפוי לגדול".

דן זייצ'ק, סמנכ"ל החטיבה העסקית של בזק בינלאומי. צילום: רואי קטלן"לפני שארגונים יגיעו למימוש מלא של מיחשוב ענן, חסר להם שלב הביניים, של שירותים מנוהלים, שאותם אנחנו מכנים 'IT כשירות'", סיכם בנבנישתי. "משלב ביניים זה, ההגירה למיחשוב ענן תהיה יותר קלה, אינטואיטיבית ונוחה".

דן זייצ'ק, סמנכ"ל החטיבה העסקית של בזק בינלאומי, אמר, כי "השאלה בהקשר של מיחשוב ענן כיום היא לא 'האם' אלא 'מתי'. השירות של הענן עוד לא הגיע למימוש מרבי בקרב ארגונים והלקוחות הארגוניים צריכים להבין שהם נדרשים לממש אותו באופן המתאים להם ובקצב הנכון עבורם". הוא חזה, כי "ככל הנראה, לא יהיה מודל ענן אחד שיתאים לכולם בצורה סטנדרטית".

זייצ'ק הוסיף, כי "חסר לארגונים כלי ניווט שיוביל בצורה חלקה לעבר מיחשוב הענן. אנחנו נותנים הכול במודל של שירות – IT as a Service. אנחנו מציעים ללקוחות מודל של אספקת יכולות טכנולוגיות בתחומי התקשורת, המיחשוב, התוכנה והשירותים העסקיים, כשירות המתאים את הפתרון הטכנולוגי לצורך העסקי, לצד יכולת גידול ככל שיידרש".

הוא סיכם באמרו, כי בכוונת בזק בינלאומי להוביל השנה את מיחשוב הענן בארץ ולתת היצע אמיתי של שירות ללקוחות עסקיים וכי בסוף השנה תשיק החברה ענן בן כלאיים.

בין המשתתפים הנוספים באירוע היו מוטי טובי, קומברס (Comverse); רפי הירש, שירותי בריאות כללית; משה זעירא, משרד הביטחון; משה ברמק ורועי מזרחי, אקסלנס-נשואה; איתיאל מעין, עיריית תל אביב-יפו; ראובן אדלר, אלקו אחזקות; שלמה רוקח, בנק הפועלים; יעקב כהן, מכבי שירותי בריאות; מוטי אלגריסי, פלאפון; ניר כפתורי, המרכז הבינתחומי הרצליה; מאיר פורמנסקי, NDS; אורלי וייסלברג, ברן; עמיקם מגן, היטאצ'י (Hitachi) ישראל; ליאור פוני, EMC ישראל; ואורן דרור, מיקרוסופט (Microsoft) ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים