סינאל תיישם מערכת נוכחות ביומטריות בבתי הספר של עמל; ההיקף: רבע מיליון שקלים

במסגרת העסקה, תחליף סינאל את השעונים המגנטיים הישנים בחדשים, שיותקנו בכל בתי הספר של עמל ● פריסת המערכות החלה בשלהי 2010 וצפויה להסתיים במהלך החודש הקרוב ● ענת בנבנישתי, מנמ"ר רשת עמל: "השעונים החדשים יאפשרו את הקטנת כמות השגיאות ויביאו לחסכון ברכישת תגים מגנטיים והצורך בהחלפתם מעת לעת"

סינאל מלל פייוויי מקבוצת סינאל תעשיות, הודיעה היום (ב'), כי נבחרה לספק מערכת נוכחות באמצעות טביעת אצבע ללמעלה מ-100 בתי הספר של עמל. פריסת המערכות החלה בשלהי 2010 וצפויה להסתיים במהלך החודש הקרוב. היקפה הכספי של העסקה מוערך בכ- 250,000 שקלים.

במסגרת העסקה, תחליף סינאל מלל פיוויי את השעונים המגנטיים הישנים בחדשים, שיותקנו בכל בתי הספר של הרשת. כהכנה להתקנתם של המסופים החדשים בוצע הליך לריכוז כל דיווחי השעות על גבי השרת המרכזי של הארגון, שם מנוהלות מערכות חישוב השעות.

לדברי ענת בנבנישתי, מנמ"ר רשת עמל, "הנהלת הארגון החליטה לעבור לשימוש בשעון ביומטרי אשר יאפשר ניהול וקבלת נתונים באופן אמין ומהימן מכל בתי הספר של הרשת. השעונים החדשים יאפשרו את הקטנת כמות השגיאות ויביאו לחסכון ברכישת תגים מגנטיים והצורך בהחלפתם מעת לעת".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גיא

    במקור טכנולוגיות הם היו מקבלים את אותה עסקה בחצי מחיר.

אירועים קרובים