IFN והחברה לאוטומציה ירחיבו את פרויקט ניהול מסמכי העיריות והרשויות; היקף העסקה: 800 אלף שקלים

במסגרת הרחבת ההסכם הנוכחית, רכשה החברה לאוטומציה רישיונות נוספים לארכיטקטורת DriveU של IFN, הפועלת על גבי הפלטפורמה הבינלאומית FileNet ● ובין הרשויות המועמדות להתקנה נמנות כפר סבא, אריאל ורשויות אחרות שייבחרו על ידי הרשות לאוטומציה ● המערכת מספקת פתרון הכולל ניהול וטיפול בכל סוגי התוכן, המידע והמסמכים הקיימים ברשות ומיכון כל תהליכי העבודה בה

IFN מקבוצת יעל והחברה לאוטומציה הודיעו היום (ג') על הרחבת פרויקט ניהול המסמכים עבור עיריות ורשויות. היקפה הכספי של העסקה, שמתבססת על כלי FileNet ועל מוצר ה-DriveU של IFN, נאמד בכ-800 אלף שקלים.

ראשיתו של ההסכם היתה עם חתימה חוזה לשיתוף פעולה בין החברה לאוטומציה, אשר בחרה ב-IFN להיות שותפתה לפרויקט רחב היקף להטמעת מערכות לניהול תוכן ותהליכים ברשויות המקומיות. מאז התקינו השתיים את המערכות ב-65 רשויות, ביניהן חיפה, בני ברק, באר שבע, נתניה, פתח תקווה, כרמיאל, רמת גן, טבריה ועוד.

במסגרת הרחבת ההסכם הנוכחית, רכשה החברה לאוטומציה רישיונות נוספים, ובין הרשויות המועמדות להתקנה נמנות כפר סבא, אריאל ורשויות אחרות שייבחרו על ידי הרשות לאוטומציה. חלק מהרישיונות החדשים ישמשו גם להרחבת הרישיונות הקיימים בקרב חלק מהרשויות, עם חתימת ההסכם הקודם.

המדובר בפתרון תוכנה לניהול לשכה או מחלקות ברשויות, המתבסס על ארכיטקטורת DriveU על גבי הפלטפורמה הבינלאומית FileNet מבית יבמ (IBM), הקיימת כבר בחברה לאוטומציה. המערכת מספקת פתרון הכולל ניהול וטיפול בכל סוגי התוכן, המידע והמסמכים הקיימים ברשות ומיכון כל תהליכי העבודה בה. בנוסף, מאפשרת המערכת הכנסת תוכן חופשי, ניהול דואר ומנגנוני חיפוש ומעקב אחר מסמכים.

המערכת החדשה, שהולכת ותופסת תאוצה במרבית הרשויות בישראל, חוסכת בזמן טיפול במידע ובמסמכים, מאפשרת שיתוף תוכן ומידע המאפשר נגישות למסמכים, מכל אגפי הרשות (על פי הרשאות), נועדה לחסוך בעלויות תהליכי עבודה ושיפור היעילות התפעולית, לשפר את השירות ללקוח הפנימי והחיצוני, לשמור על תדמית הרשות מול התושבים ולאפשר שולחן עבודה המשלב ניהול תוכן וניהול תהליכים יחד.

אריק אגמי, סמנכ"ל פיתוח ותשתיות בחברה לאוטומציה: "נפלא לראות את הנקודות על המפה שהולכות ומתמלאות – והכל במטרה לשפר ולייעל את הניהול העירוני והשירות לתושבים".

לדברי משה (צ'יקו) יבניאל, משנה למנכ"ל IFN מקבוצת יעל, "לקוחות חוזרים בהחלט מעידים על איכות הפתרון והשירות ש-IFN מספקת ללקוחותיה. אנו גאים בעובדה שהפתרונות שפיתחנו מסייעים לארגונים להשיג את הסדר הנדרש להם על מנת להתייעל ולספק שירות מהיר יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים