חדש: מזמינים פיצה מדומינו'ס – באמצעות פיי-פאל

דומינו'ס פיצה חתמה על הסכם עם פיי-פאל, שבמסגרתו יוכלו הלקוחות להזמין את המאכלים האהובים עליהם ולשלם אונליין - מבלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי שלהם ● מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם, והוא צפוי להתרחב לסניפי החברה באירופה ● בדומינו'ס פיצה מעריכים, כי הטמעת שירות פיי-פאל באתר החברה תביא לאלפי עסקות נוספות מדי חודש

לקוחות דומינו'ס פיצה יכולים מעתה להזמין את המאכל האהוב עליהם אונליין, דרך האתר של החברה – ולשלם באמצעות פיי-פאל (PayPal). במסגרת ההשקה, תינתן למזמינים באמצעות פיי-פאל הנחה בשיעור של 6% והם לא יצטרכו להקליד את פרטי כרטיס האשראי שלהם באתר.

מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם בין שתי החברות, והוא צפוי להתרחב בעתיד לרשתות דומינו'ס פיצה ברחבי אירופה.

מדומינו'ס פיצה נמסר, כי פעילות הסחר האלקטרוני שלה – באתר החברה ובחנויות המשותפות לאתרים המובילים בישראל – מהווה כיום כ-40% מנפח כלל העסקות שנערכות בחברה בישראל. דומינו'ס פיצה ישראל נחשבת למובילה בתחום הסחר האלקטרוני גם בהשוואה למדינות רבות בעולם שבהן פועלת החברה, לרבות ארצות הברית.

יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה, אמר ש-"כניסת שירות פיי-פאל לאתר תרחיב את כלל פעילות הסחר האלקטרוני שלנו. אנחנו מעריכים, כי פיי-פאל תתרום לתוספת של אלפי עסקות מדי חודש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים