חילן טק מכרה את חלקה בחשבים HPS לקו מנחה תמורת 22 מיליון שקלים

עם השלמת העסקה תחזיק קו מנחה ב-100% ממניות חשבים HPS ● בכפוף להשלמת העסקה ואישור הממונה על ההגבלים העסקיים, צפויה חילן טק לרשום בדוחותיה הכספיים רווח משוער לפני מס בסך של כ-13 מיליון שקלים ● הכנסותיה של חשבים מידע עסקי בתשעת החודשים הראשונים של 2010 הסתכמו ב-9.1 מיליון שקלים והרווח הנקי בגין אותה תקופה הסתכם ב-1.8 מיליון

חילן טק הודיעה הבוקר (ד'), כי מכרה את מלוא אחזקותיה – בשיעור של 50% – בחשבים HPS מידע לחברת קו מנחה – אשר החזיקה עד כה ב-50% הנותרים של המניות. עם השלמת העסקה תחזיק קו מנחה ב-100% ממניות חשבים HPS. תמורת חלקה במניות, תשלם קו מנחה לחילן טק סך של 22.18 מיליון שקלים.

בכפוף להשלמת העסקה ואישור הממונה על ההגבלים העסקיים, צפויה חילן טק לרשום בדוחותיה הכספיים רווח משוער לפני מס בסך של כ-13 מיליון שקלים ולהציג תזרים מזומנים נקי בסך של כ-19 מיליון שקלים .

חשבים HPS, המספקת שירותי מידע בתחומי השכר, דיני העבודה, דיני מיסים, מידע משפטי והדרכות מקצועיות, היוותה אחד משלושת מגזרי פעילות מרכזיים בהם פעלה חילן טק עד כה. הכנסותיה של חשבים מידע עסקי בתשעת החודשים הראשונים של 2010 הסתכמו ב-9.1 מיליון שקלים והרווח הנקי בגין אותה תקופה הסתכם ב-1.8 מיליון.

חילן טק מעסיקה 550 עובדים ונסחרת בבורסת תל אביב. הכנסותיה של החברה בשלושת הרבעונים הראשונים של 2010 הסתכמו ב-183.4 מיליון שקלים והרווח הנקי – ב-30.1 מיליון. הקבוצה נמצאת בבעלות המנכ"ל, אבי באום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים