ג'נרל אטלנטיק רכשה 20% מקספרסקי תמורת 200 מיליון ד' – סכום המשקף שווי שוק של מיליארד

העסקה ממחישה את המעמד הלוהט לו זכו חברות לאבטחת מידע ואת השווי שצברה קספרסקי במשך 13 שנות פעילותה כספקית של תוכנות אנטי וירוס ● ג'נרל אטלנטיק רכשה את האחזקות מנטליה קספרסקי, יושבת ראש קספרסקי ואחת ממייסדות החברה ● יוג'ין קספרסקי, מנכ"ל חברת האבטחה, יוסיף להחזיק בנתח של 50%

חברת ההשקעות הפרטית ג'נרל אטלנטיק (General Atlantic) רכשה 20% מחברת האבטחה קספרסקי (Kaspersky Lab) תמורת סכום של 200 מיליון דולרים. סכום העסקה משקף שווי שוק של מיליארד דולרים, וממחיש את המעמד הלוהט לו זכו חברות לאבטחת מידע, כמו גם את השווי שצברה קספרסקי במשך 13 שנות פעילותה כספקית של תוכנות אנטי וירוס – כך על פי העיתון הרוסי Vedomosti.

ג'נרל אטלנטיק רכשה את האחזקות מנטליה קספרסקי, יושבת ראש קספרסקי ואחת ממייסדות החברה, שמתגוררת במוסקבה. מספר המשתמשים בתוכנות האנטי וירוס ושאר מוצרי האבטחה של קספרסקי ברחבי העולם עולה על 300 מיליון. מדי יום נוספים יותר מ-150 אלף משתמשים חדשים, והחברה מעסיקה יותר מאלפיים עובדים. ג'נרל אטלנטיק תהיה בעלת המניות השנייה בגודלה בחברה ותקבל ייצוג במועצת המנהלים. יוג'ין קספרסקי, מנכ"ל חברת האבטחה, יוסיף להחזיק בנתח של 50%.

ב-2009 עלו ההכנסות של קספרסקי בכ-35% והגיעו לסכום של 391 מיליון דולרים. קספרסקי נחשבת לחברת האבטחה הרביעית בגודלה בעולם, אחרי סימנטק (Symantec), מק'אפי (McAfee) וטרנד מיקרו (Trend Micro).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים