BMC השיקה את המהדורה הבאה של מערכת ניהול מחזור חיי מיחשוב הענן מתוצרתה

המערכת, Cloud Lifecycle Management, זמינה עתה לקבוצה נבחרת של לקוחות וספקי שירותים בתחום ● מטריקס, נציגת BMC בישראל, מספקת שירותי ייעוץ, הקמה, יישום וליווי לארגונים בכניסה לענן ● תמר שור, מנהלת שירותי ענן ב-BMC: "המהדורה מכילה טכנולוגיות שמציעות יחדיו פתרון הטרוגני וללא כבילה לספק תשתיות זה או אחר"

BMC הודיעה בסוף השבוע על זמינות המהדורה הבאה של מערכת ניהול מחזור חיי מיחשוב הענן מתוצרתה, Cloud Lifecycle Management. לקבוצה נבחרת של לקוחות וספקי שירותים בתחום. מטריקס (Matrix), נציגת BMC בישראל, מספקת שירותי ייעוץ, הקמה, יישום וליווי לארגונים בכניסה לענן.

תמר שור, מנהלת שירותי ענן ב-BMC, אמרה, כי המהדורה "מכילה טכנולוגיות חדישות, כמו: Service Governor ו-Service Blueprints, שמציעות יחדיו פתרון הטרוגני וללא כבילה לספק תשתיות זה או אחר. היכולות המשולבות מאפשרות הגדרת תצורת ההטמעה של יישומים מורכבים בענן וחוקים והנחיות לאוטומאציה בבחירת משאבי הענן הנדרשים להטמעה".

דונה סקוט, סגנית נשיא גרטנר (Gartner), אמרה, כי "ארגונים מעוניינים ליהנות מיתרונות מיחשוב הענן תוך שימוש בתשתיות ה-IT הקיימות, ומבלי להידרש להחליפן עם המעבר לסביבת ענן. כתוצאה מכך, ארגונים צריכים לשקול שימוש בפתרונות המוצעים להם על בסיס יכולתם לעבוד יחד עם התשתיות הקיימות, כמו גם התאמתם לסטנדרטים, להציע סטנדרטיזציה של סביבת הענן מצד אחד והתאמה נקודתית של הפתרונות לצרכי הארגון המפעיל אותם מצד שני".

מ-BMC נמסר, כי מימוש חזון ניהול סביבת הענן שלה מתאפשר, בין השאר, בזכות שותפות עם שורת גופים מובילים בתעשייה, התורמים לגמישות הפתרון ומרחיבים את סל ההיצע הזמין ללקוחותיה. בין השותפים הללו ניתן למצוא את סיסקו (Cisco) ונט-אפ (NetApp).

ג'ו ווגטל, סגן נשיא סיסקו, ציין שהחברה משתפת פעולה עם BMC כדי להטמיע את הגרסה החדשה במערכת Unified Service Delivery. פטריק רוג'רס, סגן נשיא נט-אפ, אמר שהחברה משלבת את הגרסה החדשה במערכת NetApp Unified Architecture.

BMC

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים