LSI סוגרת את מרכז הפיתוח שלה בנשר; 70 העובדים פוטרו

מנהל מרכז הפיתוח של LSI בישראל, אלי שפירא, אמר בעקבות הסגירה, כי "LSI החליטה לשים דגש על תחומים אחרים, ולכן היא סגרה את הפעילות" ● לדבריו, "אנחנו בשוק ההיי-טק, שהוא מאוד דינמי, וזה חלק מהמחיר שאתה צריך לשלם. חבל, אבל זה המצב"

ארבע שנים לאחר שרכשה את סטוראייג' (StoreAge) הישראלית תמורת כ-50 מיליון דולרים והקימה מרכז פיתוח בישראל, סוגרת החברה האמריקנית LSI את מרכז הפיתוח שלה בנשר. כל 70 עובדי המרכז פוטרו.
בראיון לאנשים ומחשבים אישר מנהל מרכז הפיתוח של LSI בישראל, אלי שפירא, את דבר הסגירה. "מה שהיה נכון לפני ארבע שנים איננו נכון כיום. LSI החליטה לשים דגש על תחומים אחרים, ולכן היא סגרה את הפעילות פה", אמר שפירא.

מה יעלה בגורל העובדים, האם איזור חיפה ערוך לקלוט את אנשי הפיתוח?
"עבדו פה 70 איש, בעיקר תוכניתנים ואנשי תמיכה ואנחנו משתדלים לעזור להם. הם אנשים מאוד טובים. איזור חיפה הוא קצת יותר בעייתי אולי, ולכן מה שאנחנו עושים עכשיו זה לעזור להם לחפש עבודה. הסגירה נעשית באופן ידידותי לעובדים, כולם מבינים, אנשים קיבלו תנאים סבירים בהתחשב בנסיבות".

אם לא הייתם נרכשים המצב היה שונה?
"יש דברים שדורשים מסה גדולה כדי להצליח אבל אין ביטוח בעסקים הללו. בלי חברה גדולה קשה לפרוץ לשווקים גדולים, ולחברה גדולה יש את סדרי העדיפויות שלה שמשתנים. אנחנו בשוק ההיי-טק, שהוא מאוד דינמי, וזה חלק מהמחיר שאתה צריך לשלם. חבל, אבל זה המצב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים