פורשה תטמיע פתרונות אופטימיזציה של אקספנד הישראלית; ההיקף: 550 אלף דולרים

חברת המכוניות תטמיע את פתרונותיה של אקספנד במטה שלה בזלצבורג ובין חברות הבת, לקוחות ומפיצים ב-16 מדינות ברחבי אירופה ● במסגרת ההסכם תספק אקספנד ותטמיע במטה הראשי של חברת פורשה גם את ExpandView, פלטפורמת ניהול מאוחדת שתאפשר לחברהלנהל את כל האתרים ממקום מרכזי, בשיטת Plug and Play

חברת המכוניות פורשה (Porsche) תטמיע את פתרונותיה של אקספנד נטוורקס (Expand Networks) במטה החברה בזלצבורג ובין חברות הבת, לקוחות ומפיצים ב-16 מדינות ברחבי אירופה. היקפה הכספי של העסקה מסתכם בכ-550 אלף דולרים ל-120 האתרים הראשונים.

פורשה צופה כי תחזיר את ההשקעה תוך פרק זמן של 18 חודשים ותרשום חסכון של 700 אלף דולרים במשך 3 שנים.

מאז שנת 2004 עשתה חברת פורשה שימוש בפתרונותיה של חברת ג'וניפר, אך הפתרונות לא עמדו בדרישה הגוברת לרוחב פס בסביבת עבודה עמוסה. החברה החליטה להחליף את המערכות בפתרונותיה של אקספנד נטוורקס, זאת לאחר שבחנה גם את פתרונותיהן של ריברבד, BlueCoat וסיסקו (Cisco).

במסגרת ההסכם תספק אקספנד ותטמיע במטה הראשי של חברת פורשה גם את ExpandView, פלטפורמת ניהול מאוחדת. השימוש ב-ExpandView יאפשר לפורשה לנהל את כל האתרים ממקום מרכזי, בשיטת Plug and Play.

פורשה נסמכת על רשת ה-WAN להרצת תהליכים עסקיים קריטיים דוגמת הזמנות רכב, מעקב הזמנות, אספקה ותשלומי לקוחות. לדברי רוברט זינגר, מוביל הפרויקט בפורשה, "תקשורת מהירה ואמינה בין היבואנים, המפיצים ומטה החברה חיונית לניהול שוטף של שרשרת האספקה. מצאנו כי רוחב הפס הקיים אינו מספיק על מנת להתמודד עם הביקוש לאפליקציות ומידע ברשת ה-WAN. מערכות דוגמת Lotus Notes וסאפ (SAP) הכרחיות לניהול מידע פיננסי מעודכן והביקוש להן גרם לעומס ברשת התקשורת ולפגיעה בביצועים".

אלי בר, מנכ"ל אקספנד נטוורקס, אמר כי "פתרונות ההאצה שלנו תוכננו במטרה להגביר יעילות ברשתות התקשורת מבלי להגדיל את עלויות ה-IT. דבר זה מאפשר לארגונים גדולים, דוגמת פורשה להרחיב את רשת התקשורת במהירות ובקלות, לשפר את חוויית המשתמשים, את הפרודוקטיביות ובסופו של תהליך לשפר את זמן התגובה ללקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים