איגוד תעשיית ההיי-טק יקים יער בכרמל בשווי של כ-100 אלף שקלים

האיגוד קורא לחבריו להירתם לשיקום הכרמל לאחר השריפה, ולתרום אלפי עצים ליער החדש ● במכתב ששלחו אהרון מנקובסקי, יושב ראש האיגוד ושותף מנהל בקרן פיטנגו, ועודד חרמוני, מנכ"ל האיגוד, הם הסבירו ש-"בפעילות זו אנחנו חוברים לקמפיין החירום שעליו הכריזה קק"ל לשיקום יערות הכרמל"

איגוד תעשיית ההיי-טק עתיד לטעת יער חדש בכרמל, לאחר שחבר השבוע לקרן הקיימת לישראל ולקח על עצמו לגייס את התעשייה בארץ למאמצי שיקום נזקי השריפה בהר. במכתב שנשלח לחברי איגוד תעשיית ההיי-טק, פנו אהרון מנקובסקי, יושב ראש האיגוד ושותף מנהל בקרן פיטנגו, ועודד חרמוני, מנכ"ל האיגוד, בקריאה לחברות להירתם לתרומה של אלפי עצים, בשווי כולל של קרוב ל-100 אלף שקלים.

"עתה, לאור האסון האקולוגי והחברתי שאירע ביערות הכרמל, אנחנו, באיגוד תעשיית ההיי-טק, מבקשים מחברינו וידידינו להצטרף ליוזמה ולפעול להחזרת הירוק לאזור הכרמל באמצעות יער איגוד תעשיית ההיי-טק HTIA", כתבו. "היער ייתרם על ידי חברי האיגוד ויהיה חלק ממאמצי השיקום. בפעילות זו אנחנו חוברים לקמפיין החירום שעליו הכריזה קק"ל לשיקום יערות הכרמל".

איגוד תעשיית ההיי-טק כולל את החברות המובילות בתחום בישראל, קרנות הון-סיכון, חברות סטארט-אפ, מוסדות פיננסיים, מוסדות מחקר ואוניברסיטאות.

לתרומה – לחצו כאן.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מור סגמון

    אין ספק שהרצון לראות את יערות הכרמל משוקמים הוא מבורך. אלא מה, הניסיון מלמד, גם בישראל וגם במדינות אחרות, שהשיקום הנכון ביותר הוא להשאיר לטבע לשקם את עצמו, ולא לטעת עצים רבים באופן יזום. זו גם המדיניות של החברה להגנת הטבע, הבעלים של מרבית שטחי יערות הכרמל. קק"ל פונה לדרך פופוליסטית על מנת לגייס תורמים רבים ואף יצאה בקמפיין מתוזמר היטב לאחרונה. חבל שעמיתי ממהרים לעלות על הגל הפופוליסטי מבלי לבחון באופן יותר מקצועי את הנושא.

אירועים קרובים