מטריקס תפיץ ורטיקאלים ל-AX של חברת Dynamics Software ההולנדית

Dynamics Software היא שותפה בכירה של מיקרוסופט בתחום ה-ERP, המתמקדת בפיתוח ושיווק פתרונות משלימים ל-Dynamics AX ● יוסי פז, mAXimum ERP: "מדובר בוורטיקאלים נפוצים ביותר בעולם, עם למעלה מ-110 לקוחות ו-140 התקנות, המפוזרים על פני 23 ארצות, בכל היבשות"

בשבוע שעבר חתמה מטריקס, המפיצה הרשמית של מערכת Dynamics AX ERP של מיקרוסופט (Microsoft), על שיתוף פעולה עם חברת Dynamics Software ההולנדית. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות תפיץ מקסימום בארץ את הוורטיקאלים שפיתחה DYS לתוכנת ה-Dynamics AX, ביניהם: וורטיקאלים לחברות שירותים והפצה, כולל ניהול טכנאי שטח,  פתרונות רוחביים לעולם הייצור, כמו אחזקת מכונות וניהול מחסנים בזמן אמת (Online WMS).

אריק ולדקמפ, מנהל פיתוח עסקי ב-Dynamics Software, וסוון סיברניק, ה-CTO של החברה, התארחו במשרדי מטריקס והשיקו את שיתוף הפעולה.

לדברי יוסי פז, mAXimum ERP, "מדובר בוורטיקאלים נפוצים ביותר בעולם, עם למעלה מ-110 לקוחות ו-140 התקנות, המפוזרים על פני 23 ארצות, בכל היבשות". לדבריו, "אנו רואים כי חלה מגמת עלייה בנתח השוק של Dynamics AX בעולם, בכל הנוגע לשילוב פתרונות וורטיקאלים out-of-the-box. הפתרונות של DYS ההולנדית, שכעת זמינים לשוק הישראלי, ממחישים את ההבטחה הטמונה ב-Dynamics AX – פתרון ERP מקצה לקצה, לכל תחום ושוק. פתרון שהוא גם ידידותי למשתמש וגם מציע עלות TCO נמוכה ביחס לפתרונות האחרים בשוק".

חברת Dynamics Software היא שותפה בכירה של מיקרוסופט בתחום ה-ERP, המתמקדת בפיתוח ושיווק פתרונות משלימים ל-Dynamics AX בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים