ארצות הברית: אינטל קיבלה את אישור רשות הסחר הפדרלית לרכישת מק'אפי

הרשות האמריקנית אישרה את העסקה, ששווייה 7.68 מיליארד דולרים ● אינטל עובדת בימים אלה בשיתוף פעולה עם הרשויות באירופה, שבודקות את הרכישה ● האירופים מביעים חשש מפני שילוב של טכנולוגיות אבטחה בשבבים מתוצרת אינטל - דבר שיעניק למק'אפי יתרון על פני חברות אבטחה מתחרות – אולם אחד האנליסטים אמר, כי "אינני צופה בעיות בחזית זו"

רשות הסחר הפדרלית של ארצות הברית (ה-FTC) אישרה לאינטל (Intel) לרכוש את חברת האבטחה מק'אפי (McAfee) תמורת 7.68 מיליארד דולרים – כך מסרה ענקית השבבים. אינטל הוסיפה, כי היא פועלת בשיתוף עם הרשויות באירופה, שעדיין בודקות את העסקה.

מידיעה שפורסמה בשבוע שעבר בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) עולה, כי באירופה הובע חשש מפני שילוב של טכנולוגיות אבטחה בשבבים מתוצרת אינטל – דבר שיעניק למק'אפי יתרון על פני חברות אבטחה מתחרות.

עם זאת, אלכס גאונה, אנליסט מחברת JMP Securities, ציין ש-"אינני צופה בעיות בחזית זו". להערכתו, עקב מגמת המעבר למיחשוב ענן, שבמסגרתה מאחסנות חברות נתונים רגישים באינטרנט, מיוחסת לאבטחה חשיבות עליונה, והרכישה של מק'אפי משתלבת במגמה זו.

בהודעה שפורסמה אתמול (ג') באתר האינטרנט של אינטל נכתב, כי "רשות הסחר הפדרלית השלימה את הבדיקה של רכישת מק'אפי ואישרה את העסקה. אנחנו מוסיפים לשתף פעולה עם הרשויות באירופה בבדיקתה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים