זאב קרויזמן, מקיט: "תחום ה-PLM זוכה לעדנה ולהתעניינות רבה כיום"

"בשנים האחרונות חלו שינויים באופן שבו ארגונים מייצרים מוצרים, מה שהביא לכך שהם הפנימו באופן עמוק יותר את חשיבות הנושא", אמר קרויזמן, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "כך הוא הדבר בכל העולם, וכך גם בקרב ארגונים בישראל"

"תחום ניהול מחזור חיי המוצר (PLM) אינו תחום חדש, אך באחרונה הוא זוכה לעדנה ולהתעניינות רבה יותר – גם מצד עסקים קטנים ובינוניים וגם בקרב ארגוני אנטרפרייז. בשנים האחרונות חלו שינויים באופן שבו ארגונים מייצרים מוצרים, מה שהביא לכך שהם הפנימו באופן עמוק יותר את חשיבות הנושא. כך הוא הדבר בכל העולם, וכך גם בקרב ארגונים בישראל", אמר זאב קרויזמן, מנכ"ל מקיט מערכות.

קרויזמן פתח את כנס PLM DAY שנערך היום (ד') במרכז הכנסים אבניו. את הכנס ערכה מקיט מערכות מקבוצת מלם-תים, נציגת סימנס-PLM בישראל. לכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו יותר מ-700 מלקוחות החברה.

לדברי קרויזמן, "את השינויים שהתרחשו ניתן לראות בשתי רמות: ברמת המוצר ובמבנה הארגונים". הוא ציין, כי "כיום, המוצרים יותר מורכבים מאשר בעבר, ותהליכי הפיתוח והייצור שלהם דורשים תיאום בין תחומים רבים ובין צוותי עבודה שונים ומבוזרים". לכן, הסביר, "ללא התייחסות לתהליך ה-PLM, קשה או לפעמים כלל לא אפשרי לפתח ולייצר מוצרים בזמן קצר וברווחיות נאותה".

קרויזמן אמר, כי בנוסף, "ארגונים – בעיקר אלה שהם מוטי-ייצוא – נדרשים לעמוד בתקנים מחמירים ובדרישות רגולטוריות בתחומים שונים. מצב זה, לצד המשבר הכלכלי העולמי והאקלים התחרותי בשווקים השונים, הביא את הארגונים להכרה בחשיבות תחום תכנון וניהול חיי המוצר".

"האתגר הגדול ביותר של הלקוחות הארגוניים הוא בקיצור תהליכי התכנון, מבלי לפגוע באיכות", הוסיף. "אחד היתרונות המרכזיים של שימוש במערכות PLM הוא בגילוי הטעויות כבר בשלב התכנון. בדרך זו, המוצר הסופי תמיד עונה לדרישות באופן מיטבי. יתרון נוסף הוא בכמות השינויים והמרווחים שהולכים ומתמעטים. כך מתקבלות תועלות במדדי הזמן, המשאבים והאיכות". קרויזמן סיכם בציינו, כי יש למקיט מערכות יותר מ-350 לקוחות בארץ, וכי היא צופה גידול בפעילותה ב-2011.

דייב מיטשל, סגן נשיא בכיר לארכיטקטורת מוצרי Teamcenter בסימנס-PLM, פרס בפני המשתתפים את מפת הדרכים הטכנולוגית של החברה. לאחר מכן חולקו פרסי הוקרה לפרויקטי PLM מצטיינים. את המליאה המרכזית חתמה הרצאתו של אלוף (מיל') יצחק בן ישראל, שדיבר על RMA – המהפכה התפישתית שעבר הצבא האמריקני בעקבות מלחמת המפרץ הראשונה. לאחר מכן התפצל הכנס לארבעה מסלולים מקצועיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים