מיקרוסופט: יותר מ-100 אלף ישראלים הורידו את הבטה של אינטרנט אקספלורר 9

בעולם הורידו את גרסת הבטה החדשה כ-13 מיליון משתמשים ● עירית זינגר, מנהלת תחום חלונות בחטיבת השיווק והתכנון האסטרטגי במיקרוסופט ישראל, אמרה כי לאחרונה התחילה החברה לבצע בדיקות תאימות בכ-500 אתרים מובילים במדינה, ממשרדי ממשל, דרך אתרי בנקים ועד אתרי חדשות

חודשיים לאחר ההשקה של גרסת הבטה הראשונה של אינטרנט אקספלורר 9, יותר מ-100 אלף משתמשים ישראלים הורידו כבר את הגרסה החדשה – כך ציינו היום (ג') במיקרוסופט (Microsoft) ישראל, ביום השלישי והאחרון של כנס Tech Ed 2010. בחברה ציינו כי בעולם עבר מספר ההורדות את קו ה-13 מיליון.

עירית זינגר, מנהלת תחום חלונות בחטיבת השיווק והתכנון האסטרטגי במיקרוסופט ישראל מסרה, כי לאחרונה התחילה החברה לבדוק כ-500 אתרים מובילים במדינה, ממשרדי ממשל, דרך אתרי בנקים ועד אתרי חדשות. בכל פעם שתתגלה בעיה של חוסר תאימות עם הדפדפן החדש, תפנה מיקרוסופט ישראל לבעל האתר ותנסה לעזור לו לבצע את ההתאמה.

כמו כן הציגה החברה שיתוף פעולה עם  אתר זאפ, במסגרתו בוצעה התאמה באתר כדי שניתן יהיה לבצע פעולות, וכן לעקוב אחרי מחירים, מוצרים וכדומה, ישירות מסרגל העבודה של חלונות בלחיצה אחת, גם אם הדפדפן סגור.

"ישראל מאופיינת באימוץ מהיר של טכנולוגיות חדשות, ובהתאמה אנו מזהים גם אימוץ מהיר ועניין רב בשוק הישראלי בדפדפן החדש. כמות ההורדות שהתבצעו הן עדות לעניין הרב שיוצר הדפדפן החדש, ולתהליך בדיקה מואץ של האפשרויות שהוא מציע לאתרים המובילים בישראל, לקהילת המפתחים ובקרב ציבור הגולשים בישראל", אמרה זינגר.

אינטרנט אקספלורר 8 הוא עדיין הדפדפן המוביל בשוק הדפדפנים הישראלי, עם נתח שוק של יותר מ-50%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים