013-נטוויז'ן שידרגה את מערכת ה-CRM שלה; ההיקף: כ-1.5 מיליון שקלים

במסגרת השדרוג הוחלפה כל תשתית ה-CRM של החברה, המבוססת על מערכת ה-PeopleSoft מבית אורקל, והוקמה מחדש על שרתים מתקדמים, מערכות הפעלה עדכניות של מיקרוסופט ולינוקס, בסיסי נתונים חדשים וגרסה חדשה של התוכנה ● הפרויקט הוקם כחלק מה-"ענן הפרטי" של 013-נטוויז'ן תוך שימוש בטכנולוגיות וירטואליזציה ויצירת גמישות ומדרג ביצועים

חברת 013-נטוויז'ן שידרגה בשבועות האחרונים את מערכת ניהול קשרי הלקוחות של החברה. במסגרת השדרוג הוחלפה כל תשתית ה-CRM של החברה, המבוססת על מערכת הפיפלסופט (PeopleSoft) מבית אורקל (Oracle), והוקמה מחדש על שרתים מתקדמים, מערכות הפעלה עדכניות של מיקרוסופט (Microsoft) ולינוקס, בסיסי נתונים חדשים וגרסה חדשה של התוכנה. הפרויקט הוקם כחלק מה-"ענן הפרטי" של 013-נטוויז'ן תוך שימוש בטכנולוגיות וירטואליזציה ויצירת גמישות ומדרג ביצועים. כמו כן, השדרוג התבסס על שרתי להב מודרניים, המאפשרים חסכון בשטח ובצריכת אנרגיה. היקפו של הפרויקט מוערך בכ-1.5 מיליון שקלים.

שדרוג המערכת נועד לאפשר ל-013-נטוויז'ן לקצר את זמני הטיפול בלקוח במוקדי השירות והתמיכה. השדרוג בוצע כחלק ממהלך מקיף של החברה לבניית התשתית לצמיחה במספר הלקוחות, ועלייה במספר הנציגים המטפלים בפניות של לקוחות, הכל כחלק מכניסת החברה לתחום הטלפון הביתי.

רן הרפז, סמנכ"ל הטכנולוגיות ב-013-נטוויז'ן, אמר כי "הלקוחות שלנו הם במוקד כל העשייה בחברה ומערכת ניהול קשרי הלקוחות שלנו היא מערכת אסטרטגית לחברה. אנו משקיעים במערכת באופן מתמשך ויומיומי ופרויקט השדרוג הנוכחי הפך את המערכת למתקדמת מסוגה בישראל. תהליך השדרוג נמשך כחודשיים בלבד מתכנון ועד עלייה לאוויר, בהשוואה לפרויקטים דומים הנמשכים על פני שנה או יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים