אקסל רוז הגיש תביעה כנגד Activision בסכום של 20 מיליון דולרים

סולן להקת גנז אנד רוזס טוען, כי החברה שעומדת מאחורי המשחק הפופולארי "גיטר הירו", הפרה הסכם שאסר עליה לכלול תמונות של גיטריסט הלהקה לשעבר, סלאש, בשילוב עם שירה של הלהקה Welcome to the Jungle ● "התביעה נועדה להגן על להקת להקת גנז אנד רוזס ועל השיר Welcome to the Jungle, ולוודא שחברת Activision תשלם על השימוש הלא ראוי שעשתה בנכסים יקרי ערך אלה", אמר סקיפ מילר, הפרקליט של רוז

אקסל רוז, סולן להקת גנז אנד רוזס, הגיש תביעה בסכום של 20 מיליון דולרים כנגד Activision, החברה שמאחורי המשחק הפופולארי "גיטר הירו", בטענה שהפרה הסכם שאסר עליה לכלול תמונות של גיטריסט הלהקה לשעבר, סול הדסון (המכונה "סלאש"), בשילוב עם שירה של הלהקה Welcome to the Jungle.

"הנתבעת ארגה מסכת שקרים והונאות כדי להסתיר את כוונותיה לכלול את התמונות של סלאש במשחק גיטר הירו III, ועל מנת לקדם את המשחק היא יצרה קשר בין סלאש וגנז אנד רוזס לבין השיר של הלהקה Welcome to the Jungle", נכתב בכתב התביעה שהוגש לבית המשפט העליון של לוס אנג'לס.

כאשר גילה רוז שדמות שמזכירה את סלאש ושירים של Velvet revolver ייכללו במשחק "גיטר הירו III", הוא הביע מיד התנגדות שהשיר Welcome to the Jungle ייכלל במשחק, אך החברה טענה שהשיר נכלל רק לצורכי הופעה בתערוכה, ולא ייכלל במשחק הסופי. אולם, כשהגיע המשחק למדפי החנויות התברר שעל אריזתו מופיעה דמות שמזכירה את סלאש.

"התביעה נועדה להגן על להקת להקת גנז אנד רוזס ועל השיר Welcome to the Jungle, ולוודא שחברת Activision תשלם על השימוש הלא ראוי שעשתה בנכסים יקרי ערך אלה", אמר סקיפ מילר, הפרקליט של רוז. "אנו מבקשים לקבל נתח מהרווחים בתוספת פיצויים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים