בזק בינלאומי החלה לשווק פתרונות ERP כחול לבן של קומקס על בסיס SaaS

הפתרונות כוללים החל משירותי ניהול חשבונות וחשבוניות שמחליפים את הפנקס הידני ועד לניהול כולל של העסק ● לדברי אודי וינטראוב, יו"ר קומקס, מאז שהפתרון יצא לשוק - החברה פועלת אצל 800 לקוחות ומוכרת בארץ במיליוני שקלים

בזק בינלאומי החלה לשווק ללקוחותיה, בעיקר במגזר ה-SMB, פתרונות מבוססי מיחשוב ענן לניהול העסק, שמייתרים את הצורך לרכוש ולהתקין תוכנות ERP יקרות. בכך חברה בזק בינלאומי לקומקס – חברה המספקת פתרונות ERP כחול לבן מבוססי ענן גם באופן עצמאי, לשורה ארוכה של לקוחותיה בישראל. התוכנה עצמה פותחה על ידי חברת נייטיב דטה.

הפתרונות של קומקס שישולבו בשירותים של בזק בינלאומי בתחום הענן כוללים החל משירותי ניהול חשבונות וחשבוניות שמחליפים את הפנקס הידני ועד לניהול כולל של העסק. יצוין, כי הכול מבוצע על בסיס תשלום לפי שימוש.

קומקס היא חברה ישראלית שמשווקת פתרונות מיחשוב ענן מבוססי תוכנה כשירות – SAAS – ומעסיקה 50 עובדים מקצועיים.

לדברי אודי וינטראוב, יו"ר קומקס, מאז שהפתרון של קומקס יצא לשוק – החברה פועלת אצל 800 לקוחות ומוכרת בארץ במיליוני שקלים. בין הלקוחות הגדולים בישראל נמצאים רשת המזון השקמה של רמי לוי, רשת חצי חינם ושורה של עסקים קטנים ובינוניים.

וינטראוב משוכנע, כי מגזר ה-SMB עובר בהדרגה לענן, משום שמצד אחד יש רגולציות שמחייבות אותו להטמיע מערכות ניהול ארגוניות יקרות, אולם, מצד שני, לא לכל הארגונים יש את המשאבים לממן זאת. "הלקוח משלם סכום חודשי בהתאם לשימוש שלו", אמר. "הוא יכול להתחיל עם ענן פרטי קטן ולעבור לציבורי. מבחינת המערכות שלנו זה שקוף לחלוטין".

הוא הביע אופטימיות גם לגבי הארגונים הגדולים. "זה קשור לתפקידו של המנמ"ר", אמר. "אחד מתפקידיו הוא לבצע קונסולידציות שפלטפורמת הענן מספקת פתרונות מגוונים ושונים, ולשלב את זה עם פתרונות האבטחה וההגנות הקיימות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים