פלאפון פותחת בתחרות בשוק כרטיסי החיוג: מורידה ב-50% את מחיר דקת השיחה

במסגרת מסלול Prepaid חדש בשם "talk & go", תגבה פלאפון 49 אגורות על כל דקת שיחה ● "כיום רק 15% ממנויי הסלולר בישראל הם מנויי Pre-paid, וזאת בשל התעריפים הגבוהים יחסית של הPrepaid- לעומת ה-Postpaid", אמר דניאל ספיר, סמנכ"ל החטיבה העסקית בפלאפון

בית המשפט הותיר את החלטת משרד התקשורת על כנה. פלאפון

פלאפון החליטה להגדיל את נתח השוק שלה בשוק כרטיסי החיוג, שפעילותה בו הייתה חלשה יחסית, והכריזה על מסלול חדש בשם "talk & go", שיציע מחיר הנמוך במחצית בהשוואה לזה שגבתה עד כה ובהשוואה לתעריף בחברות המתחרות. כך, המחיר לדקת שיחה במסלול החדש יעמוד על 49 אגורות לכל היעדים, לעומת 1-1.3 שקלים אצל המתחרות, סלקום ופרטנר.

לדברי דניאל ספיר, סמנכ"ל החטיבה העסקית בפלאפון, "כיום רק 15% ממנויי הסלולר בישראל הם מנויי Pre-paid, וזאת בשל התעריפים הגבוהים יחסית של הPrepaid- לעומת ה-Postpaid. המהפכה שאנו עושים היום, היא בכך שאנו משווים את תעריפי ה-Prepaid לתעריפי ה-Postpaid ובכך מאפשרים ליותר לקוחות לבחור במסלול ה-Prepaid, בדומה לנהוג בשוק הסלולר באירופה".

לדבריו, לקטגוריית ה-Prepaid יתרונות רבים, שכן מדובר במסלול משולם מראש, ללא התחייבות וללא חשבונית בסוף החודש. הלקוח אינו זוכה אמנם להטבות זיכוי על המכשיר, אך מדובר במסלול שמתאים להורים לילדים, למעוטי יכולת ולמי שאינו מחזיק בכרטיס אשראי ורוצה לשלוט בהוצאותיו.

המהלך של פלאפון נועד להגדיל את חלקה בשוק כרטיסי החיוג, שמשתמשים בו בעיקר בני נוער, משפחות מעוטות יכולת כמו גם תיירים – המשתמשים בכרטיסים מקומיים בעת שהותם בארץ. סיבה נוספת שבגינה בחרה פלאפון לצאת למהלך שכזה, הוא כדי לחזק אותה לקראת כניסתן של חברות MVNO – מפעילות הסלולר הווירטואליות, שתפעלנה חלקן במודל כרטיסי חיוג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים