מעתה: תקופת ההתחייבות של לקוחות הוט ויס תוגבל לשנה וחצי

כך החליטה מועצת הכבלים והלוויין, שחייבה את החברות גם ליצור חפיפה בין תקופות ההתחייבות של המנוי לשירותיהן השונים, כך שתוקף תקופת ההתחייבות עבור כל השירותים אשר צרך המנוי, יפקע בו זמנית ● משרד התקשורת החיל את הנחיית המועצה גם על סלי השירותים המשולבים הכוללים שרותי טלפוניה, אינטרנט ושידורי טלוויזיה ● שר התקשורת, משה כחלון: "זה צעד נוסף בסדרת צעדים שיגבירו את התחרות בענף התקשורת, ישחררו את חסמי מעבר, ויקלו על ציבור הצרכנים"

מועצת הכבלים והלוויין, החליטה להגביל את תקופת ההתחייבות של מנויי הכבלים והלוויין לתקופה שלא תעלה על 18 חודשים. בנוסף, חייבה המועצה את חברות הכבלים והלוויין, ליצור חפיפה בין תקופות ההתחייבות של המנוי לשירותיהן השונים, כך שתוקף תקופת ההתחייבות עבור כל השירותים אשר צרך המנוי, יפקע בו זמנית, במועד אחד.

החלטה זו של המועצה מקורה, בין היתר, בתלונות רבות של מנויים שהלינו על תקופות התחייבות ארוכות העומדות על שלוש שנים.

המהלך נועד להנמיך את חסמי המעבר בין ספקים עבור הצרכן ולעודד תחרות בין ספקי השירות. ממשרד התקשורת נמסר, כי "כך, יוזלו המחירים, ישתפרו התנאים והשירות בשוק לטובתו של הלקוח משום שכוח המיקוח שלו יגבר. אין בכוונת המשרד לערוך שינוי בהסכמי התקשרות שאינם כוללים סל שירותי שידור טלוויזיוני".

יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ניצן חן, אמר כי "ההחלטה מחזקת את התחרות בשוק השידורים. כולי תקווה כי כתוצאה ממהלך זה, רמת השירות תעלה, המוצרים ישתפרו, והצרכנים שכושר המיקוח שלהם יגבר, יצאו נשכרים".

שר התקשורת, משה כחלון, אמר כי "זה צעד נוסף בסדרת צעדים שיגבירו את התחרות בענף התקשורת, ישחררו את חסמי מעבר, ויקלו על ציבור הצרכנים"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים